WATSONS - PENJENAMAAN BARU -

Pada 27 April 2017 bertempat di GSC IOI City Mall, Putrajaya Watsons telah memperkenalkan konsep penjenamaan baru untuk kekal relevan dan seiring mengikut keperluan pelanggan.

Dengan bertemakan 'Look Good, Feel Great', ia menjadi  sebagai sebahagian daripada pendekatan baru penjenamaan semula. Watson yang merupakan medium bagi produk kecantikan dan kesihatan yang terkemuka di Asia mengambil langkah dalam penjenamaan baru yang melibatkan pakaian seragam pekerja yang lebih elegan di samping produk-produk baru yang lebih terkini seiring dengan kehendak dan keperluan pelanggan.

Watsons menonjolkan keunikan pakaina seragam pekerja di pentas peragaan dengan kerjasama artis dan celebriti terkenal. Antaranya adalah Fuying dan Sam, Amber Chia, Alvin Chong, Arja Lee, Husna Mustaffa dan Kit Mah.
KIT MAH
KIT MAH


HUSNA MUSTAFFA
HUSNA MUSTAFFA


ARJA LEE
ARJA LEE


ALVIN CHONG
ALVIN CHONG


SAM DAN FUYING
FUYING DAN SAM

AMBER CHIA
AMBER CHIA


Untuk menggalakkan ahli-ahli baru untuk mendaftar sebagai ahli Watsons VIP Card, pelanggan berpeluang mendapatkan baucar Watsons bernilai RM300, 500 Mata Ganjaran VIP setelah diaktifkan kad keahlian dan baucar kelab kesihatan bernilai RM 5,000 merangkumi makan, pelancongan, kecantikan dan ganjaran gaya hidup.

Watsons VIP Card mempunyai 8 faedah eksklusif, yang termasuk:
• bimbingan panduan
• Tawaran hebat di lebih daripada 1,000 lokasi #watsonsrewards saudagar
• Dapatkan 1 mata untuk setiap RM1 perbelanjaan
• Bayar menggunakan mata; 200 mata untuk RM1
• 2X Mata pada semua produk jenama Watsons
• Mata 5X pada bulan Birthday
• 5x Mata apabila membayar dengan Watsons VIP Card dan Touch 'N Go
• diskaun Exclusive mengenai produk kesihatan

Watsons Malaysia baru-baru ini melancarkan Kad VIP Watsons baru yang kini termasuk ganjaran kelab kesihatan dan telah mencapai lebih daripada 4.1 juta ahli di negara ini sejak penubuhannya pada 2010.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.watsons.com.my

Alongmurni: Hasil daripada pemerhatian dan pengamatan, didapati wajah baru WATSONS ini lebih menarik dan sofiskated di samping produk-produk baru yang memenuhi pemintaan pasaran semasa. JOMMMM kita membeli belah di Watsons sambil menikmati diskaun dan ganjaran lumayan bersama. 

PENJENAMAAN BARU

DISKAUN DAN OFFER






Post a Comment

0 Comments