MENONTON WAYANG SAMBIL MENDERMA -LITTLE YELLOW FLOWER-

MBO
CHARITY MOVIE SCREENING


Baru-baru ini, Along Murni (AM) telah membawa putera puteri AM ke MBO, Starling bagi sama-sama menyokong program pengumpulan dana untuk Yayasan Pendidikan Little Yellow Flower. Kami menonton Despicable 3 bersama-sama anak-anak Little Yellow Flower. 

STARLING MALL
MBO, STARLING MALL

CHARITY MOVIE SCREENING
DESPICABLE 3

MBO
AM BERSAMA ANAK-ANAK
Turut menghadirkan diri adalah Pengasas Yayasan Pendidikan Little Yellow Flower iaitu Miss Lee Sinje.Yayasan Pendidikan Little Yellow Flower merupakan satu platform yang memberikan kebahagiaan terang, harapan dan keamanan bagi anak-anak. Misi utama mereka adalah memberi makan kepada anak-anak sebagai makanan yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan mental mereka. 


PENGASAS LITTLE YELLOW FLOWER
MISS LEE SINJE
Untuk wang yang disumbangkan semasa Filem Amal, makanan makan tengah hari yang berkhasiat boleh diberikan kepada semua kanak-kanak di Little Yellow Flower supaya mereka dapat membesar dengan sihat. Di samping menyediakan makanan kepada kanak-kanak yang kurang bernasib baik, Yayasan Little Yellow akan membantu semua kanak-kanak tanpa mengira status sosial mereka dan yang hidup dalam keadaan kurang bernasib baik dengan memberi mereka sokongan moral dan membantu mereka membina kehidupan yang lebih baik melalui bantuan terbaik dan pendidikan yang sepatutnya.

FUND RAISING EVENT

YAYASAN PENDIDIKAN


Miss Sinje meluahkan rasa beliau dan berharap dengan wujudnya Yayasan Pendidikan Little Yellow Flower dapat memberikan yang terbaik kepada kanak-kanak supaya mereka mungkin seperti mula bersinar, bertindak sebagai suar untuk masa depan yang lebih cerah. Dengan menggunakan semua sumber yang ada, sedikit berharap mereka dapat menerima bantuan dan pendidikan yang terbaik.
Kepada rakan-rakan dan sahabat yang ingin mendermakan RM100 kepada Little Yellow Flower, Cinema MBO akan memberi ganjaran kepada anda Baucar Filem MBO PERCUMA. Marilah bersama-sama menderma sambil beramal kerana dengan setiap pemberian anda membawa makna anda akan menaja makanan lengkap untuk kanak-kanak yang tidak berkemampuan selama 20 hari.

Terhad kepada 1000 keping sahaja dan kempen akan berakhir pada 31 Ogos 2017. Penderma boleh bank-dalam cek atau wang tunai ke dalam akaun Maybank mereka iaitu: 514721664449. Semua cek hendaklah dibuat kepada "Little Yellow Flower Berhad" dan untuk penerimaan, sila e-mel slip slip anda ke infor@littleyellowflower.org atau Whatsapp / call kepada yang berkenaan di 016-2255687 untuk menebus baucar filem.

DESPICABLE 3

DESPICABLE 3

MBO PASS

DESPICABLE 3

Post a Comment

0 Comments