QURTA AIMAN TINO -EDISI PAKAIAN HARI RAYA

KOLEKSI BAJU RAYA


Raya semakin menjelma. Banyak koleksi Raya yang menarik. AM sarankan kepada yang masih mencari Baju Raya untuk dipakai di Hari Raya, AM cadangkan Qurta ‘Hipster’ Aiman Tino kerana ianya menampilkan elemen keselesaan dan kasual bagi semua peringkat umur. Pemilihan rekaan dan corak Qurta ini adalah inspirasi Aiman Tino bersama Dato’ Ryzal Jamaludin, iaitu pengasas produk Wonder Glow. 
DATO' RYZAL JAMALUDIN

AIMAN TINO

AIMAN TINO

AIMAN TINO

Harga jualan di Mydin adalah RM 79.90 sahaja. Bagi peminat Aiman Tino yang ingin mendapatkan koleksi pakaian Qurta ini, sila kunjungi rangkaian terpilih Mydin Hyper Market di seluruh Malaysia. Diantarannya ialah :
1) Mydin USJ Subang, 
2) Mydin UTC Melaka, 
3) Mydin Bukit Mertajam Pulau Pinang, 
4) Mydin Kubang Kerian Kelantan, 
5) Mydin  Pelangi Indah Johor Baru, 
6) Mydin Meru Raya Ipoh  
7) Mydin Sinar Kota Kuala Lumpur 
Dan semua kaunter Wonder Glow seluruh Malaysia bermula pada awal Ramadan ini.
TOYOTA VIOS, PERCUTIAN KE KOREA & WANG TUNAI RM10000

Yang menariknya, setiap pembelian Qurta ‘Hipster’ Aiman Tino ini, korang berpeluang untuk menyertai peraduan “SOUL TO SEOUL CONTEST SWEET AIMAN”. Korang berpeluang memenangi hadiah utama sebuah kereta Toyota Vios, Percutian ke Korea serta wang tunai RM 10,000. memang WOOWWW kan???
Cara untuk menyertai  peraduan ini adalah mudah sahaja. Untuk setiap pembelian pakaian Qurta adalah layak untuk menyertai peraduan “ Soul to Seoul Contest Sweet Aiman.” Pembeli perlu mengimbas QR CODE yang tertera dibelakang“tag” pakaian. Setelah imbasan QR CODE dibuat, pembeli akan dibawa ke laman web Peraduan Sweet Aiman dimana pembeli boleh mengisi maklumat-maklumat seperti yang dikehendaki di borang peraduan “on-line” di lama web tersebut. Pembeli perlu menyimpan resit pembelian dan nombor ID Sweet Aiman yang terdapat pada setiap kotak produk  sebagai bukti pembelian. Cabutan bertuah akan diadakan pada bulan September 2017. Jommm.. bergaya di pagi raya sambil berpeluang memenangi hadiah di atas!!!! Jomm segera ke cawangan Mydin tertera!!!!




Post a Comment

0 Comments