SAJIAN ISTIMEWA YANG PASTI MENYEMPURNAKAN HARI -KLUANG STATION-

QUILL CITY MALL
KLUANG STATION -HERITAGE SHARED-

Sebelum berangkat balik ke kampong, AM sempat singgah di Kluang Station yang terletak di Quill City Mall, Kuala Lumpur. Kluang Station ini terletak di LG-05 Lower Ground Floor Quill City Mall. Boleh gunakan Aplikasi MAPS @ Waze untuk ke sini.

KLUANG STATION
LOCATED AT LG QUILL CITY MALL

COMBO 1 & 2
TERISTIMEWA BULAN INI

AM tertarik untuk mencuba Set Istimewa yang terdapat di sini.

Set Combo 1: Mee Goreng Mamak 
& Air Asam Boi/Creamy Soya Corn

Set Combo 2: Nasi Dagang with Gulai Ikan Tongkol 
& Air Asam Boi/Creamy Soya Corn

KLUANG STATION
AIR ASAM BOI

KLUANG STATION
NASI DAGANG WITH IKAN TONGKOL

KLUANG STATION
MEE GORENG MAMAK

Untuk sajian berbuka AM kali ini, AM telah memilih Combo Set 1, set istimewa yang hanya terdapat sehingga hujung bulan ini sahaja. WOOOWW!! Mee Goreng Mamak di sini memang terbaik. Ditambah dengan Air Asam Boi yang begitu memikat tekak AM..Sedap, puas hati dan menyelerakan. 

KLUANG STATION
PILIHAN AM

Semua pembaca AM mesti datang singgah kat sini tau. Antara hidangan lain yang kerap kali mendapat permintaan tinggi dari pelanggan yang datang adalah:

1. Chicken Chop Hainan

KLUANG STATION


2. Nasi Lemak dengan Paha Ayam Goreng

KLUANG STATION

3. Roti Bakar yang diadun bersama mentaga dan Kaya (Istimewa)
KLUANG STATION


Nampak sedap kan?? Korang semua kena datang jengah di Kluang Station untuk merasai sendiri keaslian makanan di sini. Paling penting kena cuba Roti Bakar. Dengan ramuan kaya asli dan tradisional, Homemade Kaya yang hanya terdapat di outlet Kluang Station sahaja. Kalian juga boleh beli & bawa balik Homemade Kaya yang sedia terjual di sini.

KLUANG STATION
AM WITH KAYA HOMEMADE

KLUANG STATION
KAYA HOMEMADE


Stesen Kluang adalah rangkaian restoran F & B yang bertujuan memberikan makanan kopitiam asas yang baik. Stesen Kluang menyajikan masakan asli Hainan dan tempatan yang digabungkan dengan kopi tempatan yang terkenal dan buatan sendiri yang terkenal. 

KLUANG STATION
PENGGERAK MISI KLUANG STATION

KLUANG STATION
AM WITH THE BOSSES

Dapur pusatnya telah disahkan Halal sejak tahun 2011 di mana kakitangan di sini wajib memastikan kawalan kualiti yang ketat di semua kedai restoran untuk konsistensi dan rasa makanan.

KLUANG STATION
SIJIL HALAL

Stesen Kluang telah dianugerahkan dengan Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Sin Chew dalam Kecemerlangan Runcit pada tahun 2014. Pada tahun yang sama, Persatuan PKS (Peniaga Kecil Senderhana) Malaysia menyampaikan kepada Kluang Station Anugerah Pengiktirafan SME dalam kategori Kecemerlangan Jenama SME dan diikuti dengan penghormatan dengan Anugerah SME100 itu kategori F & B Pada tahun yang sama. Tiga anugerah menandakan pencapaian revolusi yang mencerminkan intipati Stesen Kluang hari ini.

KLUANG STATION
AWARD

KLUANG STATION
AWARD

KLUANG STATION
AWARD



Kluang Station ini beroperasi dari Jam 9 pagi - 10 malam dan dibuka setiap hari.


Post a Comment

0 Comments