Kemeriahan Raya & Video Raya di Skyworld


SKYARENA SETAPAK


Kali Along Murni (AM) sempat berada di Skyworld yang beralamat di SkyWorld Property Gallery @ Setapak Lot 17899, SkyArena, Jalan Ayer Jerneh, 53200 Setapak, Kuala Lumpur. Skyworld kerap menganjurkan event-event yang berkonsepkan Korporat, CSR, Sambutan Hari Raya dan aktiviti kemasyarakatan. Antaranya adalah Skyworld Chess Competition, Skyworld Chinese Chess Festival, Dinosaurs Come Alive dan beberapa sambuatan perayaan seperti Hari Raya, Chinese New Year, dan Chrissmass. Event dan aktiviti yang dijalankan di Skyworld  boleh kalian jengah di www.skyworld.com

SKYARENA, SETAPAK


Pada tahun 2014, SkyWorld memperkenalkan pembangunan induknya yang pertama, SkyArena @ Setapak seluas 28 ekar. Ascenda Residences, fasa pertama SkyArena dilancarkan di tengah-tengah tindak balas positif, merekodkan pengambilan 95% yang mengagumkan. Berikutan pelancaran yang berjaya, SkyWorld melancarkan SkyAwani, CSR & siri rumah mampu milik di Sentul. Projek itu mencatatkan jualan 100% yang mengagumkan dalam beberapa bulan pertama selepas pelancarannya.
Dengan rekod prestasi terbukti berjaya, SkyWorld memperkenalkan Bennington Residences @ SkyArena, Setapak dan SkyLuxe Di Taman @ Bukit Jalil. Kedua-dua projek itu mencatatkan pengambilan positif.

SkyWorld diasaskan dari idea bahawa reka bentuk, apabila dilaksanakan dengan sempurna, dapat meningkatkan pengalaman hidup ke tahap yang lebih tinggi.  SkyWorld berhasrat untuk menjadi lebih daripada sekadar pemaju hartanah. Skyworld bangga menjadi pereka yang mewujudkan pengalaman hidup langit tanpa tandingan, dan penyedia gaya hidup bandar dan moden di tengah-tengah kota-kota besar.

SkyWorld meneruskan trend menaiknya, menggandakan pendapatannya dalam masa setahun dan memperoleh bank tanah yang berkualiti kerana ia bersedia untuk memulakan misinya untuk mengubah pemandangan bandar menjadi masyarakat yang bertenaga.

Kewujudan SkyWorld adalah untuk meraikan hubungan kompleks dan interwoven antara pembangunan, penduduknya dan keindahan reka bentuk. Ini boleh dilihat dalam beberapa gambar yang sempat AM tangkap sebelum memulakan penggambaran video Raya.  Video Raya??? Hehehehe.. Kalian boleh tengok di bawah dan selami intipati dan mesej yang cuba disampaikan dalam video nie yea.. 









DI KESEMPATAN INI, ALONG MURNI (AM) INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ANDAI ADA SALAH SILAP SEPANJANG AM MULA BERBLOGGING KEMBALI,,


Post a Comment

0 Comments