KECANTIKAN TIADA BATASAN - ORACLE BEAUTY -

ORACLE 
PUSAT KECANTIKAN TERKEMUKA DI KOREA 
KINI BERADA DI KUALA LUMPUR


Pada 27 Ogos yang lalu, AM berkesempatan turun padang bagi menyaksikan pembukaan rasmi PUSAT KECANTIKAN ORACLE yang terkemuka di Korea dan pusat kecantikan terbesar di dunia, menyambut pembukaan rasmi di tengah-tengah Kuala Lumpur pada 24 Ogos 2017.



Dengan rangkaian global 70 pusat termasuk Jepun, Hong Kong, Taiwan, China, Filipina dan Vietnam; Oracle pertama dibawa ke Malaysia dengan HSC Healthcare Group yang terletak di Menara HSC, kurang dari 2 km jauhnya dari Menara Berkembar Petronas KLCC.

Encik Derrick Chan, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan HSC Healthcare Group menyatakan, "Kami bangga memperkenalkan sebuah pusat kecantikan Korea sejati ke Malaysia dan adalah rancangan kami untuk memperluaskan Oracle ke 10 pusat di seluruh negara dalam masa 10 tahun."

Diasaskan di Korea Selatan oleh Dr Ro Young Woo, pakar dermatologi pemenang pelbagai anugerah dan perintis yang dihormati di peringkat antarabangsa dalam kecantikan, Oracle bangga memberikan kecantikan melalui peningkatan semula jadi kulit dan ciri-ciri dengan "bukan invasif" dan "laser / cahaya" rawatan.



"Di Pusat Kecantikan Oracle, kami percaya dalam memberikan kecantikan dengan cara yang mampan, tanpa mengira usia atau jantina. Tahap kualiti dan konsistensi Oracle tidak ada apa-apa, "kata Encik Min Baek, Ketua Pegawai Eksekutif Oracle Medical Group, Korea Selatan dan Pusat Kecantikan Oracle, Malaysia.

Pusat teknologi ini adalah mesin 10PL & 10Cell, yang meningkatkan keanjalan, bintik, parut dan masalah lain. Prosedur kecantikan oleh doktor Malaysia yang dilatih di Korea Selatan adalah satu lagi kemuncak Pusat. Perawatan rambut, jerawat dan parut rawatan, pigmentasi, peremajaan, keguguran rambut dan liang-liang adalah beberapa prosedur penting di Oracle.



Pembukaan Grand Oracle pertama di Kuala Lumpur telah dianugerahkan oleh H.E. Dr. Yu Hyun-Seok- Duta Besar Republik Korea ke Malaysia dan Encik Oh Joon- Bekas Duta Republik Korea ke Singapura. Ia dihadiri dengan penghormatan oleh Dr. Soo Chee Siong- Pengerusi dan
Pengarah Perubatan HSC Healthcare Group, Malaysia dan Singapura dan Dr Ro Young Woo- Pengerusi Oracle Medical Group, Korea Selatan.

Pusat Kecantikan Oracle
Pusat Kecantikan Oracle adalah pusat kecantikan Korea pertama di Malaysia dan merupakan perkongsian bersama antara Oracle Medical Group, Korea Selatan dan HSC Healthcare Group, Malaysia dan Singapura.

Oracle adalah nombor 1 Korea Selatan dan rangkaian kecantikan terbesar di dunia dengan lebih daripada 70 pusat di seluruh dunia termasuk Hong Kong, China, Taiwan, Jepun, Filipina, Myanmar dan Vietnam. Sebagai jenama kecantikan yang dihormati di seluruh dunia, Oracle adalah pembedahan plastik pembedahan / pembiakan rambut / estetik terkemuka Korea Selatan dengan pakar yang berkemahiran tinggi, peralatan perubatan canggih dan kemudahan perubatan yang selamat.


HSC Healthcare Group

HSC Healthcare Group adalah kumpulan penjagaan kesihatan terkemuka di Asia yang beroperasi di Malaysia dan Singapura. Terdapat operasi meregangkan rangkaian kesihatan dari pusat perubatan ke jenama tambahan kesihatan dalam rumah, aplikasi kesihatan mudah alih dan pusat kecantikan. Pusat Perubatan HSC adalah perdana Kumpulan dan merupakan perintis di Malaysia dan rantau ini dalam pengesanan awal dan rawatan jantung, strok dan kanser.


Post a Comment

2 Comments