TEXAS CHICKEN - TEX CAFE PERTAMA DI DUNIA


TEXAS CHICKEN - TEX CAFE PERTAMA DI DUNIA




Penggemar ayam goreng seperti Along Murni (AM) pastinya tidak melepaskan peluang untuk merasai keenakan dan keunikan yang terkandung dalam rempah ratus ramuan rahsia Texas Chicken. Kali ini, Restoran Texas Chicken melebarkan sayapnya dengan membuka cawangannya yang ke 42 di salah satu mercu tanda Malaysia iaitu KLCC. 




Semasa pelancaran pembukaan Restoran Texas Chicken, diperkenalkan juga Tex Café khas untuk penggemar kopi dan pencuci mulut. Tex Café ini juga merupakan yang pertama di dunia berkonsepkan ‘grab and go’ dan pelbagai minuman panas dan pencuci mulut yang betul-betul menarik dan enak untuk dinikmati.

Bila Along Murni (AM) menjejakkan kaki di Texas Chicken outlet di KLCC ini memang sangat luas dan selesa untuk menjamu selera. Ruang makan yang begitu besar dan dan kalau yang nak buat majlis sambutan hari lahir atau majlis istimewa boleh juga diadakan di sini.





Nak tau antara menu- menu menarik di TEX CAFE yang boleh didapati di Restoran Texas Chicken, KLCC?? 



'RED VELVET WITH CHEESE MUFFIN'

CHOCOLATE CHIP MUFFIN

MARBLE CHEESE CAKE

'CHOCOLATE CHIP BISCUITS

CHOCOLATE VOLCANO

MEXICAN BURGER
CUPPUCINO, LATTE, CHOCOLATE (PANAS DAN SEJUK)

Semestinya AM tidak melepaskan peluang untuk mencuba yang terbaik dari Texas Chicken. AYAM GORENG SPICY ramuan terbaik dari Texas Chicken. Dengan ramuan yg padat diadun bersama dan keranggupan pada setiap kali gigitan.. memang WOOWWWW kan??



SET AYAM GORENG TEXAS CHICKEN
 
Bila dah order MENU SET camni memang kenyang la!! Mmg sedap & korang kena datang sendiri menjamu selera. Nak tau yang menarikknya lagi?? Setiap pembelian RM35 dan ke atas, dua dalam satu (2 in 1) Cooler Tote Bag & Picnic Mat menjadi milik anda.. JOMMM BERAMAI-RAMAI DATANG DAN JANGAN LUPA DAPATKAN COOLER TOTE BAG ini.. pasti berbaloi.. Nak tau promosi lagi yang menarik?? Boleh gak jengah http://www.texaschickenmalaysia.com/.. SELAMAT MENJAMU SELERA.. YEAZZZAAAAAA...

.

Post a Comment

2 Comments

  1. Texas Chicken memang lokasi menarik LeYa dan Otomen kerana hidangan dan rasanya yg sangat sedap. Dah pergi beberapa kali memang best and tak muak.. Hehehe..

    ReplyDelete
  2. Moga texas chicken buka cawangan di Perlis nanti...

    ReplyDelete