TRAVELOGUE PULAU: RUMAH REHAT KERAJAAN NEGERI (RRKN)

TRAVELOGUE PULAU: RUMAH REHAT KERAJAAN NEGERI (RRKN)
PERCUTIAN PENGINAPAN ROMANTIK DAN ESKLUSIF


Rumah Rehat Kerajaan Negeri (RRKN) merupakan penginapan terakhir Along Murni (AM) di Pulau Pangkor sebelum berangkat pulang.

Rumah Rehat Kerajaan Negeri (RRKN) yang berlokasi di Teluk Dalam, Pangkor yang cukup istimewa penginapan di sini degan harga yang cukup berpatutan dengan suasana dan kemudahan yang terdapat di sini.



Lihatlah kelengkapan bilik yang serba lengkap dan menarik ini. 




Dengan WiFi percuma, RRKN juga menawarkan kemudahan barbeku. Memancing adalah salah satu aktiviti yang boleh dinikmati tetamu berhampiran penginapan ini.



Semua unit dilengkapi dengan alat penghawa dingin, microwave, peti sejuk, cerek serta pancuran mandian, peralatan mandian percuma dan meja. Setiap bilik dilengkapi dengan TV skrin rata, dan unit-unit tertentu di rumah tetamu ini mempunyai pemandangan laut. Semua bilik di Rumah Rehat Kerajaan Negeri Pangkor dilengkapi dengan ruang tempat duduk.


labu sayung

Yang menjadi uniknya, setila bilik terdapat Labu Sayung sebagai tanda alu-aluan kedatangan ke Pulau Pangkor.

Ombak Cafe merupakan kafe Esklusif dengan menghidangkan makanan yang betul-betul menarik dan sedap. Kali ini AM berpeluang mencuba makanan yang sering menjadi bualan kesedapan penduduk setempat di Pulau Pangkor. 



Memang menarik kan bila menjamu selera dengan suasana menghadap pantai!Sebenarnya AM sangat teruja untuk mencuba masakan di Rumah Rehat Kerajaan Negeri (RRKN).



Wahhhh!! Lihatlah menu makan tengahari yang telah siap tersedia!! Memang menarik kan?? AM paling suka cucur udang dan masakan ketam berlada RRKN nie!! Memang sedap dan patutlah menjadi bualan ramai!!








Pada pakej makanan sebelah malam pula Ombak Cafe menyediakan hidangan Steamboat dengan harga yang menarik dan sering mendapat sambutan ramai.Terasa suasana romantik bila menjamu steambiat di RRKN!!!










Kepada yang berminat untuk menginap di Rumah Rehat Kerajaan Negeri (RRKN) jangan lupa kunjungi lawan web Rumah Rehat Kerajaan Negeri Teluk Dalam, Pangkor.

Facebook:
https://www.facebook.com/RRKNpangkor/



 KATA ALONG MURNI:

AM SANGAT MENGGEMARI SUASANA ESKLUSIF DAN ROMANTIK, 
KEMUDAHAN DAN KELENGKAPAN YANG TERDAPAT DI
 RUMAH REHAT KERAJAAN NEGERI (RRKN)!! 
MEMANG TERBAIK DAN MENARIK!! 
MASAKAN DI OMBAK CAFE INI WAJIB DICUBA
 BILA MENGINAP DI PULAU PANGKOR!! 
JANGAN LUPA MENGINAP DI RUMAH REHAT KERAJAAN NEGERI 
JIKA DATANG MELAWAT PULAU PANGKOR YEA!!


Post a Comment

1 Comments