CANNIS APP: MENGGABUNGKAN TUJUH FUNGSI PALING POPULAR PERANTI MUDAH ALIH


CANNIS APP : MENGGABUNGKAN TUJUH FUNGSI PALING POPULAR

PERANTI MUDAH ALIH



Baru-baru ini AlongMurni (AM) telah menghadiri persidangan pelancaran global di Pusat Konvensyen dan Pameran Setia City (SCCC) pada 18 Ogos 2018. Cannis adalah Applikasi yang menggabungkan e-dagang, membeli-belah dalam talian, penyiaran secara langsung dan blockchain. Applikasi (APP) CANNIS ini meliputi asas harian seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian  dan merangsang model perniagaan dan memacu gelombang baru APP.

Pengerusi Cannis Group adalah Puteri Mahkota Duli Yang Maha Mulia, kekanda Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Al-Haj, yang telah membantu beratus-ratus syarikat terkenal dengan pengalaman latihan korporat yang sangat berpengalaman. Naib Pengerusi, Tan Sri Dato Sri Ong Tee Keat dan Ketua Pegawai Eksekutif ialah Datuk Dr. Azman Chin.


Untuk informasi semua Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi dan visualisasi data. Cannis mempunyai hampir 100 jurutera profesional dan pasukan yang mempunyai keupayaan penyelidikan dan pembangunan yang kuat.
Sejak Mac tahun ini, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih, dan perkongsian data yang besar, dan pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi Google, dan meningkatkan kebolehbacaan APP Cannis, dan keselamatan sistem


Datuk Dr Azman Chin berkata bahawa Cannis adalah platform penyokong peminat dan pengikut pertama di dunia. Pada masa kini tidak perlu memuat turun berbilang aplikasi, selagi anda mempunyai Cannis, anda boleh memenuhi semua keperluan peminat. Beliau merujuk kepada falsafah perniagaan Cannis mengenai "anda fikir, kami membinanya", membina media sosial dengan fungsi aplikasi yang paling menyeluruh, dan mewujudkan persekitaran ekologi yang paling sesuai untuk perusahaan dan peminat, dan mengumpulkan pangkalan data pengguna global bersama-sama.



"Cannis APP menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. Ia akan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam. "Beliau berkata bahawa Cannis bukan hanya pentas untuk bakat, cita-cita dan mimpi untuk orang biasa, sistem pembayaran yang dibuat boleh digunakan di 140 negara di seluruh dunia, terutama di Asia Tenggara. "Di China, nilai pasaran penjualan kedai dan pendapatan pengiklanan pemasaran yang dikendalikan oleh penyiaran secara langsung telah melampaui industri filem. Laporan tanah besar bahkan lebih menegaskan: pengaruh yang lebih berharga daripada bintang filem. "


Banyak usahawan dan profesional dari perusahaan terkenal, syarikat modal teroka, blokchain dan bidang berkaitan rangkaian dari pelbagai negara seperti China, Hong Kong, Indonesia, Kemboja, Korea Selatan, India, Rusia dan lain-lain telah menghadiri persidangan besar pelancaran Cannis APP.
Para tetamu utama yang menghadiri persidangan itu termasuk industri teknologi, internet dan industri blockchain, serta pemimpin dari kalangan politik dan perniagaan, persatuan industri yang relevan di China, agensi kerajaan dan organisasi yang berkaitan. Mereka menantikan potensi pembangunan masa depan Cannis APP.


Para tetamu utama termasuk pengasas, pengerusi dan kapitalis Aaron Tsai, yang merupakan seorang kapitalis profesional dalam membantu syarikat-syarikat Cina untuk menyenaraikan Bursa Saham New York, Nasdaq dan GEM, dan presiden Persatuan Blockchain Korea dan World Blockchain South Pengerusi Persatuan Ekonomi dan Perdagangan Hong Kong, Jason H, Guangdong, Pengerusi Foshan Presidium dan Foshan CPPCC Dr. Su Zuyao, pengasas bersama pelukis dan perniagaan Indonesia Robbie Fen Geshu, dan ketua eksekutif CryptoOcean GmbH dan pengasas Yuri, dan Pani Kumar, pengasas bersama Global Blockchain Foundation dari India.

KATA ALONGMURNI

APPLIKASI CANNIS ADALAH CORAK TREND PERNIAGAAN TERKINI 
YANG BENAR-BENAR MENGIKUTI PERKEMBANGAN SEMASA 
DI SAMPING MEMBERI PELUANG KEPADA USAHAWAN-USAHAWAN MALAYSIA MENGETENGAHKAN PRODUK DAN SERVIS YANG BERKUALITI 
KEPADA MASYRAKAT DUNIA. 
AM SANGAT MENYOKONG PROGRAM INI KERANA 
PROGRAM APPLIKASI SEUMPUMA INI AKAN MEMBANTU
 PERKEMBANGAN EKONOMI NEGARA DAN MENINGKAT TARAF HIDUP



Post a Comment

3 Comments

  1. cannis ni sejenis apps yang boleh dapat dekat play store ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. boleh sahaja download di Google Play Store..

      Delete
  2. Memang bagus aplikasi Cannis ni, zumal pun download juga...

    ReplyDelete