SAFI FAIR BEAUTY TAMPIL MENYERLAHKAN KEJELITAAN DARI LUAR DAN DALAMAN:MINUMAN BERI KOLAGEN


SAFI FAIR BEAUTY TAMPIL MENYERLAHKAN 
KEJELITAAN DARI LUAR DAN DALAMAN : MINUMAN BERI KOLAGEN



Pada 12 November 2018 yang lalu, AlongMurni (AM) berkesempatan untuk turut sama hadir bagi Majlis Pelancaran SAFI FAIR BEAUTY. Menariknya kali ini adalah SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen dirumus khusus dengan nutrisi kecantikan yang diperlukan untuk badan. Minuman kecantikan berasaskan kombinasi bahan terpilih seperti Kolagen Marin terhidrolisis, Peptida Sutera, Vitamin C dan Beri Acai ini diperakui Halal oleh JAKIM diformulasi khusus kerana manfaat anti-penuaan dan anti-oksidanya yang tinggi. Selepas ini pengguna tegar SAFI FAIR BEAUTY seperti AM semestinya  akan lebih jelita dari dalam dan luar la kan??




Inovasi kecantikan terbaharu daripada SAFI ini adalah hasil komitmen berterusan di dalam penyelidikan dan pembangunan produk penjagaaan kulit muka oleh SERI - SAFI Excellence in Research and Innovation Centre makmal produk Halal terbesar di dunia, yang berpusat di Subang Jaya. Haaa.. jangan main-main tau!! Semua Produk Safi memang melalui proses RND dan ada makmal sendiri di Malaysia ini. Memang terbaik kan??



“Sebagai peneraju jenama produk kecantikan halal, kami berbangga  dengan pasukan penyelidik dan pakar saintis yang berdedikasi dalam menghasilkan inovasi kecantikan halal yang berkualiti tinggi dalam memenuhi impian para wanita memiliki raut wajah menawan dan kulit muka yang sihat melalui rutin penjagaan kulit muka menyeluruh bermula dari dalaman” ujar Encik Sriram Krishnamurthy, Ketua Eksekutif Wipro Unza (M) Sdn.Bhd.

Nak tahu khasiat dan keperluan Kolagen bagi tubuh badan dan kulit kita??
Kolagen merupakan protein yang paling banyak di dalam tubuh badan dan membentuk kira-kira 70% sel kulit kita. Ia membantu pertumbuhan kulit, kuku dan rambut yang sihat. Dalam lapisan dermis kulit kita, kolagen adalah infrastruktur penting yang diperlukan untuk mengekalkan keanjalan kulit, melembut, melembap dan juga membantu pembaharuan sel-sel kulit.



Pada majlis tersebut, Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI turut berkongsi dengan lebih lanjut tentang manfaat “BFF kecantikan” terbaru dari SAFI yang dipasarkan sebagai rangkaian produk kecantikan tambahan kepada rutin penjagaan kulit muka SAFI anda untuk kesan yang lebih efektif. Para pengguna tidak perlu ragu-ragu untuk mengambil minuman Kolagen SAFI kerana ia adalah hasil dari keutuhan jenama SAFI sebagai pakar di dalam penjagaan kulit yang berpengalaman.


“Faktor persekitaran seperti pendedahan kepada sinaran UV, tekanan, masalah kurang tidur dan gaya hidup seseorang individu itu boleh menyebabkan kulit tidak bermaya serta kusam. Oleh itu, pengambilan minuman kolagen SAFI dapat merangsang kadar penghasilan kolagen,serta menjadikan kulit lebih mulus, cerah dan berseri”. Tambah beliau lagi, “SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen menggunakan Kolagen Ikan terhidrolisis (HFC/Hydrolyzed Fish Collagen) dari sumber kolagen ikan berasal dari Ikan lautan. HFC mempunyai kandungan protein yang tinggi, larut air dan tidak berbau, lebih mudah dicerna dan diserap oleh badan. Kombinasi manfaat nutrisi kecantikan Beri Acai di dalam minuman kecantikan ini bukan sahaja membantu penghasilan kolagen, ia juga menjadikan tona kulit lebih cerah, sekata dan lebih halus”.

AM sangat menyukai rasa Produk minuman SAFI Kolagen ini. Yelah..Amat bersesuaian untuk orang yang macam AM ini yang telah menganjak umur 30 an kan?? Minuman SAFI kolagen ini sesuai diambil oleh mereka yang berusia 25 tahun keatas. 1 bekas SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen (450g) mengandungi 90,000mg kolagen. Para pengguna disarankan mengambil 1 sudu (15g) serbuk SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen yang mengandungi 3,000mg kolagen pada sebelah malam 1 – 2 jam sebelum waktu tidur, ini kerana proses perawatan dan pembentukan sel kulit muka berlaku ketika tidur. Lebih berkesan lagi, AM boleh menggunakan sebarang produk penjagaan kulit muka SAFI umpamanya krim malam agar kulit mendapat perawatan dari luar dan dalam semasa tidur.



Nutrisi kecantikan bahan utama di dalam SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen:

Marine Collagen (Kolagen Marin)
  • Berat molekul rendah untuk penyerapan mudah
  • Tiada rasa, tiada bau – oleh itu anda tidak perlu risau tentang bau atau rasa hanyir


Silk Peptide (Peptida Sutera)
  • Kaya dengan Asid Amino, protein penting untuk struktur kulit


Acai Berry & Vitamin C
  • Kaya dengan manfaat anti-oksida yang tinggi untuk kulit

Tambah menarik AM boleh menikmati minuman SAFI kolagen ini bersama minuman sejuk dan panas atau sup kegemaran AM kerana kolagen di dalamnya mampu menahan suhu panas sehingga 300 Darjah Celcius.

SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen diformulasikan oleh SERI - SAFI Excellence in Research and Innovation Centre dan dikilangkan oleh pengeluar terkemuka dengan Amalan Pengilangan Baik (GMP), disahkan dengan MesTI, berstatus BioNexus dan semestinya diperakui Halal oleh JAKIM

SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen dipasarkan dalam dua jenis pilihan yang boleh didapati di pasaraya, rangkaian farmasi dan toko jamu terpilih di Malaysia. Minuman SAFI kini juga boleh dibeli secara atas talian melalui portal e-dagang LAZADA untuk 3 bulan pertama.

1 Bekas (450 g)
Pek 30 hari
RM 98.10
1 kotak ( 7 paket x 15 g)
Pek 1 minggu
RM 29.60

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini dari SAFI, sila layari laman sesawang rasmi SAFI di www.safi.com.my , laman Facebook rasmi SAFI di www.facebook.com/SAFIMalaysia  dan laman instagram rasmi SAFI di www.instagram.com/SAFIMalaysia.



KATA ALONG MURNI

AM SANGAT MENYUKAI RASA BUAH ACAI BERI YANG TERKANDUNG DALAM MINUMAN KOLAGEN SAFI FAIR BEAUTY. 
SETIAP MALAM AM MINUM DAN TERASA YAKIN BILA BANGUN DARI TIDUR. 
TAK PAYAH LAGI NAK CUCUK VITAMIN C BAGAI TAU.. 
SEBAB DALAM MINUMAN KOLAGEN SAFI FAIR BEAUTY INI DAH ADA KANDUNGAN VITAMIN C DAN KOLAGEN. YEAYYYYY!!


Post a Comment

0 Comments