COWAY RUN 2017


RUNNING TO A NEW CHALLENGE AT COWAY RUN 2017

Kepada mereka yang sukakan cabaran dan ingin menyahut cabaran, Coway Run 2017 oleh Coway (M) Sdn Bhd akan membuat kemunculan sulung buat kali pertama pada 7 Mei 2017 di Starling Mall itu, Damansara Uptown, di mana setiap peserta yang terlibat berlari penuh azam dan inspirasi mencapai gaya hidup yang sihat dan pada masa yang sama, memberi inspirasi kepada orang lain untuk mengikuti jejak mereka untuk menjalankan dan menghadapi ketakutan mereka.

"Larian ini bukan tentang meraih tempat pertama, ia adalah pencetus keberanian dalam menghadapi ketakutan anda dengan kesediaan untuk membuat perubahan, peningkatan dalam hidup anda yang akan membina anda untuk menjadi lebih kuat dan yakin dalam menangani kesusahan baru," kata Encik Kyle Choi Ki Ryong, Pengarah Urusan COWAY dalam sidang akhbar baru-baru ini.

Penyertaan terbuka kepada kategori 5KM dan 10KM berpusat di sekitar Starling Mall dengan 4 kategori lelaki dan veteran wanita, lelaki dan wanita terbuka (untuk peringkat umur 18 tahun ke atas). Turut sama melibatkan diri adalah Jurulatih Kecergasan Malaysia yang terkenal iaitu Jordan Yeoh dan bekas Miss Universe Malaysia Carey Ng  bersama pelari lain memberi motivasi sesama mereka pada setiap langkah dan larian.

Penaja rasmi Coway Run adalah Starling Mall dan 100Plus.
Mereka yang berminat dialu-alukan untuk mendaftar di www.myraceonline.com
Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut tentang
Coway Run 2017,


Mari bersama-sama atas nama persahabatan berlari dengan misi dan penuh inspirasi dalam mengeratkan dan memupuk suka duka bersama-sama rakan-rakan baru atau lama!!! yeahhhhaaa.. Jommm lariiiiii!!!

Post a Comment

0 Comments