Terapi Lajeune


PROMO

Lajeune adalah sebuah pembekal High Tech Energy Healthcare revolusioner berdedikasi untuk menawarkan alternatif penjagaan kesihatan yang lebih selamat dan mampan menggunakan Energy Field Therapy.

Dilancarkan pada 2016, organisasi menyediakan rawatan tenaga yang unik yang direka khas untuk melegakan tekanan dan kesakitan badan, meningkatkan peredaran darah dan merangsang sistem saraf supaya fungsi tubuh boleh melaksanakan pada tahap yang paling optimum.

Dengan beberapa 20 Stations Express sedia ada di Terengganu dan berkembang, Lajeune bertujuan untuk berkembang sehingga 300 cawangan menjelang 2019 dan menjadi trend gaya hidup yang terbesar sebagai Rantaian Millennial Trend runcit bagi industri penjagaan kesihatan Malaysia.
Lajeune diuruskan dan dimiliki oleh Fantasia Five Sdn. Bhd. Dan juga rakan kongsi yang diperakui untuk Mega Hub Perniagaan.

 Lajeune juga menyediakan peluang keusahawanan melalui francais dan pelesenan platform dengan mempromosikan konsep gaya hidup yang terlalu mudah dan mewah dengan, keperluan modal yang sederhana rendah. Kini Lajeune mengendalikan francais eLounge di Kepong, Sandakan, Jaya One, Shah Alam dan kawasan Setapak di sekitar Lembah Klang.

Untuk maklumat lanjut, sila layari http://lajeune.com.my/


Post a Comment

0 Comments