DESTINASI SANTAI MENARIK (CITTA MALL)

Pejam celik pejam celik dah lima (5) Ramadhan. Along Murni (AM) harap adik-adik di luar sana masih kuat dan gigih berpuasa. Buat abang-abang di luar harap jangan yang ponteng puasa yea..hehehehe..
Oklah, bagi yang masih mencari port-port menarik yang santai dan makanan yang sedap-sedap, AM cadangkan supaya beramai-ramai serbu CITTA MALL yang terletak di PJ. Kalian boleh gunakan Applikasi MAPS mahupun Waze untuk ke sini.




Di CITTA MALL banyak tempat-tempat yang menarik yang menyajikan hidangan yang sedap dan murah. Antara tempat menarik yang menjadi pilihan AM adalah Restoran Onde-Onde. 

RESTORAN CITTA MALL



Antara menu-menu yang kerap kali menjadi pilihan AM dan rakan-rakan yang datang ke sini adalah:
1. Grilled Chicken Butter Cream Pasta
2. Curry Laksa Seafood
3. Golden Banana Fritters with gula Melaka
4. ABC Gula Melaka
5. Fried Rice Supreme
6. Passion Fruit with lychee
7. Ribena Lychee
8. Tauhu Bakar Onde-Onde

AM DENGAN MENU PILIHAN 'CURRY LAKSA SEAFOOD'

SIGNATURE ASAM LAKSA





Antara menu di atas, tentulah yang menjadi pilihan AM adalah Curry Laksa Seafood. AM kan suka makanan berseafood. Memang terbaik dengan kuah pekat serta sotong dan udang yang terasa manis dek kerana kesegarannya. Lagi satu yang menjadi kegemaran AM adalah Tauhu bakar.. Memang terbaik. Kalian kena datang turun rasa & enjoy dengan kawasan persekitaran yang santai. Untuk info lebih lanjut atau pesanan awal bagi booking tempat  kalian boleh layari www.ondeonde.com.my.

BERSAMA STORE MANAGER ONDE ONDE
RESTORAN IYAKIMONO




Lagi satu, kepada yang meminati Masakan Ala- Japan boleh jemput datang ke Restoran Iyakimono. Restoran ini mengimbau kenangan AM semasa di Japan dulu. Rasanya hampir sama dengan masakan di Japan cuma diolah mengikut citarasa Asia. Harganya amat berpatutan dengan pakej yang menarik.
Menu yang menjadi pilihan AM dan rakan-rakan adalah:
1. Super value C (termasuk teppayaki salmon, Sanma, Chicken, Takoyaki, salad, soup, rice and green tea untuk 2/3 pax)



2. Grill Salmon Set
3. Udon - AM memilih Australian Slice Beef
4. Grill Squid dan Yakitori
5. Takoyaki (semua jenis takoyaki memang sedap. Antara yang sering menjadi pilihan Anak-anak AM adalah Abalone, Octopus dan Chicken Cheese)
6. Peach Tea (Korang kena try)





Kepada sudah mengenali AM, tentu tahu yang AM suka lepak dekat mana-mana Book Store kan? Semestinya dekat CITTA MALL ini ada banyak bahan bacaan yang menarik dan terkini.

TIMES BOOKSTORE



FIREZONE



Kepada yang kaki Karaoke, tidak sah kalu tak jejak masuk ke Firezone. Ramadhan kali ini, Firezone mengadakan promosi yang agak menarik.
1. Isnin-Khamis : Beli 2 jam dapat extra 1 jam percuma
2. Pihak Firezone menyediakan makanan ringan percuma seperti kuih muih.
Jadi AM nak galakkkan adik-adik, abang-abang dan kakak-kakak boleh datang ke CITTA MALL bersama keluarga untuk mencipta privasi sendiri dan merehatkan diri dari kesibukan kerja di kota.
Rajin-rajinlah menjengok ke website www.cittamall.com , FB: www.facebook.com/cittamall/ dan IG: @cittamall untuk mengetahui sebarang promosi dan aktiviti menarik yang dijalankan di sini.




Post a Comment

0 Comments