DREAM CAR EXPO 2017



Dari angan-angan berkembang menjadi Impian dan tidak mustahil ianya menjadi kenyataan. Itulah yang dapat Alongmurni (AM) katakan sepanjang kehadiran  AM di ‘DREAM CAR EXPO 2017’ yang bertempat di Midvally Exhibition Hall 2 & 3 Anjuran Golden Land Expo (M) Sdn Bhd. Kemeriahan pengunjung dan peminat seni kereta yang membanjiri DREAM CAR EXPO 2017 dapat dilihat.




‘DREAM CAR EXPO 2017’ menyajikan  kepada peminat kereta-kereta  Mewah dengan kepelbagaian kereta mewah dan berteknologi tinggi. DI samping itu, terdapat pameran motosikal berkuasa tinggi, booth-booth jualan aksesori kereta, perfume, basikal dan macam-macam lagi. 'DREAM CAR EXPO 2017' menghimpunkan pelbagai jenis jenama kereta di bawah satu bumbung dan para PENCINTA kereta dapat menyaksikan sendiri kereta IDAMAN mereka secara LIVE.
















Dari sudut mata kaca AM, DREAM CAR EXPO 2017 berjaya menarik minat para pencinta kereta datang dan seterusnya memiliki kereta IDAMAN mereka dengan potongan harga yang sangat WOWWW di samping token-token menarik yang diberikan.  Ia umpama platform bagi para pencinta kereta untuk berkongsi minat yang sama dalam mengembangkan rangkaian dan perniagaan. Pelbagai kejutan dan promosi menarik bagi pengunjung yang datang.
Sepanjang AM menyelusuri EXPO, Mr Melvin banyak memberi info dan maklumat mengenai produk-produk yang terdapat di DREAM CAR EXPO 2017.
Untuk maklumat lanjut mengenai DREAM CAR EXPO yang akan diadakan lagi tahun hadapan sentiasa layari 




Post a Comment

0 Comments