Jom berPUASA & beRAYA bersama PHILIPS ALL-IN-ONE PRESSURE COOKER.


AM: Philips All-In-One Pressure Cooker sangat menjimatkan masa, tenaga dan memasak lapan (8) kali lebih cepat dari biasa. Jom berPUASA & beRAYA bersama PHILIPS ALL-IN-ONE PRESSURE COOKER. Terbaik dari Philips!!!!!



Dengan pelbagai hidangan boleh dinikmati, berbuka puasa sewaktu iftar dengan keluarga dan teman juga sambutan Raya adalah acara yang dinanti-nantikan. Biasanya, memasak hidangan tradisional mesti-ada waktu Raya adalah proses yang panjang dan boleh makan masa setengah hari hanya untuk mendapat rasa dan tekstur yang tepat. Raya ini, Philips menawarkan rakyat Malaysia satu cara mengekalkan hidangan tradisional tempatan dengan bantuan inovasi moden, menerusi pelancaran Philips All-In-One Pressure Cooker generasi baru hari ini.



Ramadan dan Raya adalah waktu untuk keluarga dan rakan handai berkumpul menikmati hidangan memuaskan, dan biasanya adalah masa buat rakyat Malaysia untuk merasai dan menghargai hidangan Melayu tradisional dimasak di rumah yang lazat seperti rendang, kari dan sup. Namun, proses memasak bagi sesetengah resipi tradisional ini memakan masa dan boleh mengambil waktu memasak perlahan sehingga beberapa jam bagi mendapatkan rasa dan tekstur yang optimum dalam hidangan. Sejajar dengan misi kami untuk membantu orang ramai membaiki hidup mereka, Philips Malaysia mahu membantu anda mengekalkan tradisi tradisional ini menerusi inovasi moden dengan membantu anda memasak hidangan buka puasa dan Raya kegemaran dengan cara lebih senang, jadi anda ada lebih banyak masa untuk bersama mereka yang tersayang,” kata Muhammad Ali Jaleel, Pengurus Negara bagi Philips Malaysia.

“Kami bekerjasama dengan Chef Marina Mustafa sempena pelancaran Philips All-In-One Pressure Cooker generasi baru ini kerana dia mempunyai pendekatan inovatif bagi menyediakan hidangan tradisional masak di rumah yang lazat dan sihat. Dia berkongsi wawasan kami dalam menawarkan resipi sihat nan lazat bagi pelanggan. Dengan Philips All-In-One Pressure Cooker terbaru ini, ia tidak lagi mustahil,” tambah Ali.

Kiri: Chef Marina Mustafa        Kanan: Mr Muhammad Ali Jakel

Philips All-In-One Pressure Cooker Generasi Baru
Dilengkapi sistem masakan pintar, Philips All-In-One Pressure Cooker generasi baru menawarkan pengalaman memasak boleh laras sepenuhnya yang membolehkan anda memasak perlahan atau menggunakan tekanan, dalam satu alat saja. Anda boleh memasak cepat (sauté), membakar, memanaskan dan menghangatkan semula hidangan anda, semuanya dalam satu mesin. Philips All-In-One Pressure Cooker membolehkan anda memasak lapan kali lebih cepat, menjimatkan masa dan tenaga di dapur. Fungsi masak dengan tekanan hadir dengan pelbagai butang menu untuk memasak dan mengukus pelbagai jenis hidangan daripada sup, risotto dan nasi kepada daging dan ayam itik selain membakar kek.

Bahagian dalam periuk the Philips All-In-One Pressure Cooker diperbuat daripada aloi aluminium adalah sangat tahan lama dan menawarkan pengaliran haba dengan lebih menyeluruh dan hasil masakan yang rata. Ia disalut dengan salutan Whitford keemasan yang istimewa, anti calar dan tidak melekat. Dengan penjaga masa mudah-diprogram yang member indikasi progres masakan, hari-hari di mana anda perlu meneka sama ada hidangan sudah siap dimasak kini berakhir.

Untuk ketenangan anda, Philips All-In-One Pressure Cooker generasi baru mempunyai sembilan sistem perlindungan keselamatan dan hadir dengan pengawal atur tekanan yang dikawal dengan cip mikro. Sejurus selepas memasak, pengawal atur tekanan akan dipasang secara automatik untuk melepaskan tekanan, jadi anda tidak perlu melepaskan tekanan secara manual atau menunggu hingga tekanan menurun secara biasa sehingga ia alat ini menyejuk. Anda boleh menikmati makanan masak di rumah yang lazat secara panas terus daripada periuknya!


Harga dan keterdapatan
Dijual dengan harga runcit disyorkan RM799, Philips All-In-One Pressure Cooker (HD2137/62) ini boleh dibeli di Philips Brand Store di Publika Shopping Gallery dan The Gardens Mid Valley, kedua-duanya di Kuala Lumpur, dan di Sutera Mall, Johor Bahru; di Philips Experience Store di Menara Axis, Petaling Jaya dan di Pulau Pinang; dan di kesemua rakan runcit dan kedai pengedar di seluruh negara dan dalam talian menerusi Blip.my dan Kedai Rasmi Philips di Lazada: http://www.lazada.com.my/philips-official-store/
Untuk informasi lanjut, sila layari www.philips.com.my/pressurecooker


Peringatan: Ia mengambil masa 30 minit dengan dapur tekanan elektrik berbanding empat jam bila menggunakan dapur gas




Post a Comment

0 Comments