KANTA LEKAP LOOKALIKE, IZZUE ISLAM & SHOPEE



PELANCARAN KANTA LEKAP LOOKALIKE DI PLATFORM SHOPEE

Tentu ramai yang pernah dengar pasal SHOPEE kan?? yelah, yang kaki shopping online dah biasa gunakan pekhidmatan nie kan? Shopee merupakan platform e- dagang di Asia Tenggara dan Taiwan bagi memberikan pengalaman membeli belah secara dalam talian yang mudah, selamat dan pantas. Malahan ia disokong melalui pembayaran dan logistik yang kukuh.


 Izzue Islam selebriti Malaysia yang semakin meningkat naik namanya di kalangan peminat-peminat drama dan muzik tanah air telah mempromosikan jenama kanta lekap sendiri iaitu LOOKALIKE menggunakan platform SHOPEE. Kanta Lekap LOOKALIKE boleh didapati dalam tujuh (7) warna iaitu :

1) MAUVE VIOLET

2) MISTY GREEN

3) PALE HONEY

4) SNOWY BLUE

5) METAL GREY

6) SMOKEY GREY

7) DUSTY BROWN

Apabila diajukan tentang Kanta Lekap LOOKALIKE yang menjadi pilihan jenama barangan Izzue kali ini, beliau menyatakan, "Saya mula terdetik dengan idea ini apabila melihat trend pemakaian kanta lekap bewarna di kalangan rakyat Malaysia samada lelaki mahupun perempuan. Oleh itu, saya dan isteri membuat sedikit penyelidikan yang menjanjikan kualiti dan keselesaan bagi pengguna. Beliau merasa bangga dan teruja untuk bekerjasama dengan SHOPEE kerana ia menjamin pengalaman beli belah dalam talian yang efisien, cepat, mudah dan keselamatan sistem pembayaran dalam taliannya.

Insentif Komisyen Sifar (0) yang disediakan oleh SHOPEE membolehkan peminat Izzue membeli produk pada harga terbaik tanpa caj tersembunyi. Kelebihan ini secara tidak langsung menarik minat Izzue Islam untuk mengembangkan lagi perniagaan dalam talian dengan melancarkan jenama lain, IZZUEEXCLUSIVE yang menampilkan pakaian lelaki, hijab dan selipar.

Peminat Izzue juga boleh mendapatkan 3 rekaan tudung bawal ekslusif iaitu

1) ORKED


2) KEMBOJA


3) CEMPAKA



Aplikasi SHOPEE ini boleh dimuat turun secara PERCUMA di App Store dan Google Play. Jomm Follow Media Sosial Shopee : FB/ShopeeMY dan instagram: @shopee_my untuk dapatkan berkaitan Jualan Jaminan harga Terendah dan Kempen Shocking Sale. Jangan lupa lawati  http://shopee.com.my

KAKI SHOPPING ONLINE :
 JOMMM MULAKAN OPERASI SHOPPING.. WALAAAAA..

❤❤❤






Post a Comment

0 Comments