WANGI WORLD : RAHSIA KEHARUMAN TAHAN LAMA (SOLID PERFUME)

WANGI WORLD: RAHSIA KEHARUMAN TAHAN LAMA (SOLID PERFUME)
RICHEST -EXCLUSIVE EDITION

Along Murni (AM) amat menggemari haruman Solid Perfume dari WANGI WORLD versi RICHEST. RICHEST mengandungi wangian segar sitrus daripada adunan Bergamot, Pomelo, Lavender dan Vietnam Mint. Terasa seolah-oleh yakin untuk tampil berhadapan dengan orang ramai dan menaikkan aura AM ketika memakainya.



WANGIWORLD digunakan dengan cara menggosok jari atau mencelupkan kapas ke atasnya dan kemudian meresap ke kulit. Kadang-kadang minyak wangi pepejal boleh mengambil lebih banyak masa untuk tahan yang lebih lama daripada minyak wangi semburan.

Aroma wangi Wangi World memang tahan lama dan amat sepadan dengan slogannya  "Sekali Calit Wangi!"

KELEBIHAN WANGI WORLD

·         Tidak mengandungi bahan alkohol.
·         Penggunaan yang selamat untuk kanak-kanak dan orang dewasa.
·         Tidak berminyak dan tidak melekit
·         Parfum padat terkini direka bentuk saiz kecil yang boleh dimuatkan dalam tas tangan.
·         Mesra Pesawat

SEDIKIT INFO TENTANG WANGI WORLD

Wangi World dimiliki sepenuhnya oleh Wangi World Sdn. Bhd. dan ditubuhkan pada September 2016. Ia berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan beroperasi di Empire City Damansara, Damansara Perdana, Petaling Jaya, Selangor.

Syarikat Malaysia pertama yang menghasilkan koleksi Minyak Wangi Pepejal & Minyak Wangi Padat secara komersil menggunakan hanya bahan gred premium setanding dengan wangian antarabangsa.

SOLID PERFUME adalah minyak wangi dalam keadaan pepejal dan bukan campuran alkohol (etanol) dan air yang digunakan dalam eau de parfum, eau de toilette, eau de cologne, dan lain-lain. Biasanya bahan yang memberikan krim asasnya berasal dari jenis lilin yang pada awalnya cair. Setelah cair, aroma atau beberapa aroma bergabung dan menjadi semakin bertambah kuat.

Mengikut kajian sejarah , minyak wangi seperti minyak wangi telah digunakan sebagai sejenis minyak wangi pepejal sejak zaman Mesir.

Untuk sebarang tempahan boleh rujuk di laman web : www.wangiworld.com



KATA ALONG MURNI:

SUKA WANGIAN RICHEST YANG SPORTY DAN TAHAN LAMA. 
REALLY FALL IN LOVE WITH WANGI WORLD!!

Post a Comment

2 Comments

  1. waa.. perfume tanpa alkohol !! bagusnya perfume ni murni.. tak de was was waktu nak solat.. kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..bau dia memang best..murni dah repeat beli lg.. satu utk dipakai..lagi satu murni display & buka penutup dia..best bau bilik murni..bau haruman segar!!

      Delete