NATASHA BEAUTY & WELLNESS BY DR FREDI SETYAWAN:PUSAT SEHENTI KECANTIKAN DAN PENJAGAAN DIRI


NATASHA BEAUTY & WELLNESS BY DR FREDI SETYAWAN:
PUSAT SEHENTI KECANTIKAN DAN PENJAGAAN DIRI


Sudah menjadi fitrah manusia, kebanyakan wanita sangat  mementingkan kecantikan, dan kalau boleh sehingga usia walau sudah mencecah 40 tahun ke atas, wajah masih mahu nampak muda dan bertenaga.

Memang tidak dinafikan Along Murni (AM) kurang mengambil berat bab kecantikan kulit, kerana bagi AM asal wajah bersih dari jerawat tiada masalah jeragat , itu sudah mencukupi.
Sampaikan wajah nampak kusam dan tidak bermaya sekalipun tidak diendahkan sehinggakan rakan-rakan mulai menegur kulit muka AM yang semakin bermasalah.


Kesempatan yang ada diambil bila AM dijemput ke Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan yang terletak di Bangsar. Pusat sehenti kecantikan kulit yang menggabungkan teknologi terkini dalam perawatan kulit dan tenaga profesional yang siapsiaga membantu AM untuk mengembalikan semula kulit wajah yang sihat dan anjal.

Antara Produk-produk berkualiti yang terdapat di Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan adalah:








Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan adalah produk kecantikan berkonsepkan Semulajadi yang merupakan gabungan sempurna antara bahan-bahan aktif kosmetik botanical/herbal dengan alat-alat kecantikan berteknologi tinggi. Hal ini dapat memberikan hasil yang optimal dan mantap untuk kulit pada usia remaja, lelaki mahupun golongan wanita.

Natasha by Dr Fredi Setyawan sebenarnya bukanlah jenama biasa-biasa di Indonesia. Produk ini telah wujud sejak tahun 1999, Natasha by Dr Fredi Setyawan ini mula mengembangkan sayapnya di Malaysia dan membuka cawangan mereka di Bangsar.

Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan yang terletak di Bangsar.

Produk Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan ini telah di kilangkan di PT. Dion Farma Abadi. Dengan menggunakan teknologi nanosome iaitu proses yang mengubah partikel sehinggan 1 juta lebih kecil telah menjadikan produk Natasha lebih mudah diserap oleh kulit hingga ke liang pori dengan lebih efektif. Kilang PT Dion Farma Abadi telah mendapat pengiktirafan ISO 9001:2015, ‘Good Manufacturing Practices’ dari Indonesia National Agency of Drug and Food Control dan yang terbaru turut diiktiraf di 2017 International Arch of Europe Award untuk Quality and Technology in Frankfurt, Germany.


Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan  bagaikan pusat sehenti untuk mencantikkan diri dan meremajakan kulit. Barangan kecantikan dari A-Z semuanya lengkap. Dan yang paling penting buat AM adalah kualiti dan produk Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan ini selamat digunakan dan dijamin halal!!

PROMOSI SEMPENA HARI RAYA
Sempena Hari Raya yang sedang berlangsung sekarang, Natasha telah mengadakan tawaran hebat untuk para pengunjung. Promosi yang ditawarkan ialah :
CLINIC + BEAUTY PROMOTION
1. Facial (CP-) + Carbon Peel (1 x) = RM399 (Normal Price : RM510)
2. Facial (CP-) + Microoxy (1 x) = RM200 (Normal Price : RM360)
3. Facial (CP-) + Aquamesolift = RM299 (Normal Price : RM410)

RM299 PROMOTION SET 1 (PAMPER SET)
1. Milk Cleanser - RM40
2. Masker Tube - RM50
3. Neck Cream - RM50
4. Eye tube - RM40
5. Normal facial + Light Active Therapeutics (LAT) - RM235
TOTAL = RM435

RM299 PROMOTION SET 2 (ARGAN SERIES + SPA FOR WOMEN)
1. Argan Shampoo (100ml) - RM40
2. Argan Bath (100ml) - RM40
3. Argan Conditioner (100ml) - RM40
4. Argan Lotion (100ml) - RM40
5. Spa Treatment : - RM275
Marcadamia
Mulbery
Coffee
TOTAL = RM435

Untuk Lelaki yang menukar pakej SPA kepada ‘facial brightening, acne, rejuv’ (choose 1) + LAT = RM410

AM juga berpeluang melihat sendiri kemudahan SPA, peralatan teknologi yang digunakan di Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan serta mendekati produk-produk yang nyata berkualiti dan mesti dimiliki oleh setiap peringkat usia.







Berminat untuk meremajakan kulit, tampil lebih yakin dengan wajah kulit yang segar, jangan ragu-ragu untuk menjengah ke Natasha Beauty & Wellness By Dr Fredi Setyawan. Kemudahan yang ada lengkap, barangan sedia ada dan dijamin selamat serta boleh merujuk kepada Doktor-doktor Pakar Kulit yang Bertauliah di sini.

Alamat : 96, Jalan Maarof, Bukit Bandaraya Kuala Lumpur, 59100
Tel : 03-22019922 / 03-22019944


Wassap : 011-17657336
Waze : Natasha Beauty & Wellness
Facebook : NATASHASKIN.MY
Instagram : NATASHASKIN_MY



KATA ALONG MURNI

SEBAGAI WANITA, KECANTIKAN KULIT WAJAH DAN PENJAGAAN KULIT 
YANG BETUL MENJADI TITIK TOLAK KEPADA KEYAKINAN SEORANG WANITA UNTUK TAMPIL LEBIH YAKIN DAN MENAWAN.. 
YELAH.. SIAPA YANG TAK NAK KELIHATAN CANTIK DAN ANGGUN KAN?? 
AM SARANKAN UNTUK DATANG SENDIRI KE
 ‘NATASHA BEAUTY & WELLNESS BY DR FREDI SETYAWAN’ DAN
 DAPATKAN NASIHAT PAKAR BERTAULIAH DAN MEMAHAMI MASALAH 
SERTA MENDAPATKAN PENYELESAIAN TERHADAP MASALAH KULIT DAN PENJAGAAN DIRI.

Post a Comment

2 Comments

  1. sronok nyee dapat manjakan diri sesekali. legaaa urat2 tegang semua =D

    ReplyDelete
  2. Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Penjagaan dari atas hingga ke bawah perlu dititikberatkan agar ia lebih kelihatan cantik dan berseri-seri sinonim dengan persona diri wanita.

    ReplyDelete