ASTANA ORKID HALL & ASTANA BANQUET HALL: PUNYAI KEUNIKAN DENGAN HARGA BERBALOI

ASTANA ORKID HALL & ASTANA BANQUET HALL

PUNYAI KEUNIKAN DENGAN HARGA BERBALOI


Musim cuti ini memang sesuai nak adakan majlis perkahwinan kan?? Kebiasaanya, bila tiba cuti sekolah pasti ada kenduri kahwin kerana masa tu ramai yang bercuti dan senang sebab anak-anak tidak ke sekolah. AlongMurni (AM) terfikir juga yang selain cuti sekolah, masa cuti raya juga kita boleh buat kenduri kahwin.. Yelah.. sebab biasanya raya ni mesti cutinyer agak panjang 3-4 hari atau lebih. Jadi, boleh ler buat kenduri kahwin, tak payah tunggu cuti sekolah. Biasanya, orang buat kenduri kahwin pada raya ke-3 atau raya ke-4.

Dewan Banquet Astana Cyberjaya yang terletak di Promenade@Garden Residence Cyberjaya ini boleh memuatkan 1000 - 2000 pax dalam satu masa. Selain mempunyai kemudahan bilik menunggu, bilik persiapan pengantin, berhawa dingin, pelamin ekslusif, peralatan audio, set kerusi & meja ada juga disediakan surau, Free Parking, toilet, lift dan eskalator tau!! Dewan ini amat sesuai untuk perkahwinan, majlis hi tea, majlis makan malam dan lain-lain majlis yang hendak dijalankan.

AM dimaklumkan yang di Astana Cyberjaya mempunyai dua hall iaitu Astana Orkid Hall dan Astana Banquet Hall. Haaa.. boleh pilih yang mana bersesuaian yea..

Astana Orkid Hall
Astana Banquet Hall

Kedua-duanya mempunyai keistimewaan dan keunikan tersendiri. Antara pakej-pakej yang ditawarkan adalah:

PAKEJ LENGKAP termasuk:-

Katering 
Makan beradab
Busana Nikah dan Sanding Baru
Solekan Bersanding
Fotografi
Videografi
Kad Jemputan
Dan banyak lagi.


DEWAN LENGKAP termasuk :-
Dekorasi Pelamin 
Dekorasi Dewan 
Dekorasi Meja Beradab
Set Meja dan Kerusi Berserta Alas
P.A Sistem
Ruang Menunggu VIP
Ruang Menunggu Keluarga 
Bilik Persiapan Pengantin 
Air-cond
Dan banyak lagi..

 Jom AM nak kongsikan bersama keunikan dan keistimewaan kedua-dua dewan ini. Memang berbaloi woo..












 













Haaa.. Apa lagi.. memang berbaloi kan?? Harga berpatutan dengan fasiliti dan kemudahan yang diberikan. Berminat boleh hubungi:

DEWAN BANQUET ASTANA CYBERJAYA
Promenade @ Garden Residence Cyberjaya
Persiaran Utara, 63100 Cyberjaya, Selangor

Tel Office           : 03 8063 3020
call / whastapp   :019 790 2090 | 019 264 3090 | 018 959 3961 | 019 312 7724

KATA ALONGMURNI


MEMANG MENARIK DEKORASI DAN TAWARAN YANG BERBALOI DI DEWAN ASTANA, CYBERJAYA. NAMPAK GAH TAPI HARGA MEMANG MAMPU MILIK KAN?? KEPADA YANG BERMINAT NAK ADAKAN MAJLIS PERKAHWINAN AM SARANKAN UNTUK HUBUNGI MEREKA SEGERA. CEPAT BOOKING TARIKH PERKAHWINAN ANDA SEGERA YA..

Post a Comment

13 Comments

  1. Tengok harga memang wow..hehe..kena pandai pilih la..ada je pakej yang berpatutan untuk pilih tu kan.. facilities dia bagi pun banyak yg menarik...aihhh terus rasa nak kawen plak... decoration pun menarik kan..sure diorang bleh ikut tema kita nak..

    ReplyDelete
  2. Banyak pakej yang disediakan..jadi bakal pengantin boleh prepare awal..tempat yang selesa dan cantik..berbaloi2 kalau buat majlis disini..

    ReplyDelete
  3. Interesting. Many packages to choose from. I can keep in mind for my wedding.

    ReplyDelete
  4. byk review tentang pakej perkahwinan gini ekk now.
    bisnes gini semakin bertambah-tambah. kompetitif dah.
    elok utk public. sebab harga pakej bakal murah dan mampu milik la.
    mudah utk owner majlis.
    tapi, bagi aida masih nak buat majlis di rumah, in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  5. Kalau nak menarik sikit dan ada duit lebih boleh pilih pakej yang mahal sikit tapi pakej yang murah tu pun berbaloi juga. Banyak juga yang ditawarkan dengan harga macam tu.

    ReplyDelete
  6. Wow harga sangat murah dan berpatutan dengan pakej yang ditawarkan kita pun ada plan nak kahwin tapi tak tahu tarikh bila hehehehehe wakakakka. lama tak makan nasi kenduri ni.....

    ReplyDelete
  7. Harga pakej dewan yang ditawarkan not bad. Senang bila datangnpakej macam ni sebab pengantin boleh rancang bajet dowang. Dewan tu luas dan cantek mmg nampak berbaloi gila kalau menyewa kat situ

    ReplyDelete
  8. Both packages appear to be very interesting in his very own rights and of course it caters to different budgets. Overall the packages are considered to be affordable for those who seek to have their weddings here.

    ReplyDelete
  9. Banyak jugak pilihan pakej dia kan. Tengok dan pilih ikut kemampuan. Tapi saya suka tengok diaorang punya dekorasi. Cantik cantik belaka

    ReplyDelete
  10. Untung bakal pengantin belah kl & s3langor sebab banyak pakej yang berbaloi dorang boleh pilih. Kalau macam emi kat kelantan tak banyak choice sangat. End up decide nak buat kat rumah je, rewang.

    ReplyDelete
  11. Cantik and exclusice sangat dewan-dewan ni. Kena la dgn harganya kan. Huhu. Dulu kita buat kat dewan gak tp dewan biasa2 je. Hehe.

    ReplyDelete
  12. cantik tempat dia..besar pulak tu..bgus ni..harga pun murah siap denagn semua kan..mudh sekarang aklau nak kawin..tinggal sediakan ongkos je

    ReplyDelete
  13. Senang betul sekarang nak khawin, siap kan duit je lepas tu pilihlah pakej mana yang termampu dan berkenan di hati..semua dah tersedia. Dulu sis tak merasa cam gini..buat kat umah je,tapi penat le nak buat segalanya sendiri

    ReplyDelete