MATXI CORP: SAMBUTAN ULANG TAHUN KE-2 BERTEMAKAN ‘GLORY TO GLORY’


MATXI CORP: SAMBUTAN ULANG TAHUN KE-2 

BERTEMAKAN ‘GLORY TO GLORY’

#YouDeserveABetterLife #MATXICorp



Baru-baru ini AlongMurni (AM) turut sama hadir bagi memeriahkan Majlis Ulang Tahun Matxi Corp yang ke 2 bertempat di Plenary Hall KLCC, Kuala Lumpur. Majlis gelang gemilang yang bertemakan "Glory to Glory" ini diadakan bagi memberi anugerah dan pengiktirafan kepada pengedar Matxi yang telah berjaya.

Matxi Corp yang sebelum ini lebih dikenali dengan nama Matxi S.G. merupakan sebuah anak syarikat milik MIIC Holdings Sdn Bhd dengan slogan "You Deserve A Better Life".

Matxi Corp merupakan sistem perniagaan online terbesar di Vietnam yang memberikan latihan perniagaan, pembanggunan manusia dan membantu orang dan syarikat perniagaan yang nak berjaya dengan latihan dan pemantauan menggunakan alat dan tenaga pengajar yang profesional.

Matxi S.G mengumumkan yang mereka kini bergabung selepas persetujuan pelaburan strategik di antara Matxi S.G dengan kumpulan Malaysia yang sekaligus menjadikan mereka Matxi Corp.


Antara tetamu kehormat yang hadir dalam majlis ini adalah; oleh Cik Nhung (Pengarah Matxi Corp Vietnam), Encik Kenny (Pengarah Matxi Corp Malaysia), Cik Jenny (Pengarah Matxi Corp USA), Cik Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea) dan Encik Matthew James Morris (Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd).

Menariknya tentang Matxi Corp adalah Matxi Corp ini menggunakan 10% keuntungan bulanan mereka untuk meringankan kesulitan dan beban beribu-ribu isi rumah di Vietnam. Mereka juga ada menjalankan Yayasan Amal Matxi yang memberi perlindungan sosial untuk kanak-kanak dan warga tua – Rumah Ah Nhien. AM sangat menyokong usaha seperti ini.

AM terkesima dan terpaku dengan persembahan pembukaan tarian lampu oleh kumpulan LIGHT BALANCE..  Selayaknya kumpulan ini memenangi pertandingan America's Got Talent pada tahun 2017 yang lalu.

INFORMASI BERKAITAN MATXI CORP

Matxi Corp telah ditubuhkan pada Julai 2017 dan berasal dari pusat kota Bien Hoa, wilayah Dong Nai, Vietnam. Matxi merupakan sebuah syarikat yang menyediakan rangkaian produk kecantikan, penjagaan kesihatan berkualiti yang berasaskan dari bahan semulajadi.


Walaupun baru dua tahun bertapak sehingga kini, produk syarikat Matxi Corp telah siap siaga di seluruh negara dan dieksport ke lima benua dengan lebih daripada 3,000 ejen berdaftar dan bilangan itu terus meningkat dari hari ke hari.



Uniknya tentang produk Matxi Corp adalah mereka mempunyai  kilang mereka yang tersendiri di lokasi yang berlainan. Rangkaian produk Max Health akan dikilangkan di Malaysia, Max. 1 dikilangkan di Amerika Syarikat dan Matxi Skin Care pula dikilangkan di Korea.

Pemilihan ini dibuat kerana :
  • Malaysia terkenal dengan hasil herba yang sesuai digunakan untuk kecantikan dan penjagaan diri seperti Tongkat Ali
  • Amerika Syarikat pula terkenal dengan penghasilan produk kosmetik yang berkualiti tinggi
  • Korea mempunyai ginseng yang berkualiti dan terbaik untuk kesihatan.
  • Vietnam mempunyai sebuah kilang Medino dengan pensijilan GMP yang khusus dalam pembuatan makanan kesihatan, produk makanan dan kosmetik.


Tambahan pula, Matxi Corp pun ada pusat R&D mereka sendiri untuk tujuan mengkaji dan terus meningkatkan mutu dan kualiti produk yang dihasilkan.

Untuk maklumat lanjut:

Matxi Malaysia Sdn Bhd


KATA ALONGMURNI

BILA MENGHADIRI MAJLIS YANG GILANG GEMILANG INI 
BUAT AM RASA BERSEMANGAT UNTUK BERNIAGA. 
BEGITU FOKUS DAN TEKUN PARA AGEN MATXI 
MENJALANKAN TUGAS DAN TANGGUNGJAWAB. 
SEPADAN DENGAN SLOGAN MEREKA IAITU ‘YOU DESERVE A BETTER LIFE’. MOGA MATXI CORP TERUS BERJAYA DAN 
MEMBANTU GOLONGAN YANG KURANG BERNASIB BAIK 
SERTA BERTEKAD UNTUK MENGUBAH HIDUP DENGAN CARA TERSENDIRI. TAHNIAH AM UCAPKAN BUAT MATXI CORP. BRAVO!!



Post a Comment

16 Comments

  1. grand betul award recognition dia kan.dh macam pertandingan ratu cantik.haha

    tapi memang kalau diberi penghargaan besar mcm ni, boleh tambah semangat nak teruskan bisnes lagi2 bila masa down tu kan..

    ReplyDelete
  2. First time terbaca jenama ni. Ada pelbagai produk rupanya. Tahniah dan semoga terus sukses. Suka la tema 'Glory to glory' sempena sambutan ulang tahun ke2.

    ReplyDelete
  3. Wah... Meriah glamours nya majlis anniversary. Bagus cara company hargai pekerjanya. Tahniah Matxi Copr for 2nd anniversary

    ReplyDelete
  4. Sakan posing Along.... ni baharu dengar mengenai syarikat ini... ramai juga bloggers yang attend event ni kan? Mesti happening malam tu.

    ReplyDelete
  5. tak pernah dengar lagi tentang syarikat ni. tapi kalau ini cara mereka sambut anniversary memang hebat syarikat ni. semoga lebih maju di masa hadapan.

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada Matxi Corp atas kejayaan dalam masa singkat baru sahaja dua tahun dan begitu gah dan juga banyak produk berkualiti yang dihasilkan dalam masa sama membantu usahawan tempatan nak mejana ekonomi juga harap kita dapat juga sertai program macam ni satu hari nanti...

    ReplyDelete
  7. Tahniah Matxi Corp untuk 2nd anniversary. Meriah and glam gitu. Banyak produk yang dikeluarkan oleh Matxi Corp ni ye

    ReplyDelete
  8. Tgk pencapaian matxi ni mmg terbaik. Dlm masa 2 tahun dia telah mencapai kejayaan yg agak besar dan cemerlang

    ReplyDelete
  9. Congrats to Maxti Corp!
    Wish all the best and fight for 10 years anniversary!

    ReplyDelete
  10. Rupanya dari Vietnam. Tahniah Matxi Corp. Byk pencapaian dalam 2 tahun.

    ReplyDelete
  11. Grand & mewah sungguh sambutan anniversary Matxi Corp ni. 2 tahun dah ya. Moga terus maju jaya & lebarkan lagi sayap ke seantero dunia

    ReplyDelete
  12. meriahnya event maxtii corp ni. kalau Iza ada kat KL time mesti Iza dah join. boleh jumpa ramai blogger.

    ReplyDelete
  13. Meriah betul evwnt dia.. Nampak glam sangat.. Siap dengan persmebhan yang hebat.. Kita tengok pun terpegun.. Tahniah matxi corp untuk kejayan ni.. Swmoga terus maju

    ReplyDelete
  14. Congratulations Matxi Corp for the 2nd anniversary ! it was not easy to reached this level but you did it anyway !

    ReplyDelete
  15. tahniah matxi corp. memang meriah event ni. Alhamdulillah saya pun dapat merasai kemeriahan event ni. Sampai sekarang masih teringat2 dengan event ni. haha :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah Matxi Corp. Dah dua tahun. Untuk AM dapat raikan bersama. Suka la tengok semangat dorang nak dapatkan hidup yang lebih baik. Tak sabar pula nak tahu lebih lanjut pasal produk dia.

    ReplyDelete