BUBBLE BELLY: MINYAK URUT MODEN


BUBBLE BELLY: MINYAK URUT MODEN
MENGGUNAKAN BAHAN-BAHAN SEMULAJADI


Kalau dulu AlongMurni (AM) mesti akan pergi mengurut 3 bulan sekali. Cuma kebelakangan ini, AM sibuk dengan tugasan yang perlu bergerak ke sana sini. Pergi kerja pagi, lewat malam baru balik. Bila balik Cuma Nampak bantal je kannn.. Badan dah mula rasa lenguh-lenguh dan sakit tulang belikat.

Akhirnya rungutan AM didengari oleh seorang rakan dan menyarankan AM untuk menggunakan Produk Bubble Belly iaitu minyak urut moden yang menggunakan bahan-bahan semulajadi.

KELEBIHAN BUBBLE BELLY

  • Membantu mengempiskan perut
  • Membantu buang angin dalam badan yang berlebihan
  • Membantu melancarkan darah dan pembuangan
  • Skin Firming
  • Cellulite
  • Melembapkan kulit
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengurangkan senggugut
  • Mengurangkan lenguh-lenguh badan
  • Sesuai digunakan untuk tujuan mengurut
  • Memudarkan parut
  • Menghilangkan stretch mark


Cara penggunaan Bubble Belly ini sangat mudah. Hanya perlu sapu di bahagin badan yang lenguh mengikut pusingan arah lawan jam. Jika ingin disapu bahagian perut HARUS mengikut pusingan arah jam. (Jika tidak, sembelit tau nanti masa membuang air besar)

AM Bersama dengan Cik Norisya (Pengasas Bubble Belly)

AM berpeluang untuk berjumpa dengan Pengasas Bubble Belly iaitu Cik Norisya yang merupakan anak kelahiran Kelantan. AM dimaklumkan yang beliau telah momodenkan resepi minyak urut yang diajari turun temurun dari ibunya.




Cik Norisya telah menggabungkan resipi keluarga dan pengetahuannya sebagai jurulatih peribadi bagi  meningkatkan dan memodenkan resipi turun temurun keluarganya. Produk Bubble Belly ini sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita malahan Ibu Hamil dan Wanita yang tengah berpantang pun boleh menggunakannya.

BAHAN UTAMA BUBBLE BELLY

Ini adalah beberapa bahan utama semulajadi Bubble Belly.

• Fenugreek (halba)
• Minyak lemon (minyak lemon)
• Minyak halia (minyak halia)
• Lada cili (cabai pintal - Fructus Helecteres Isora)
• Lada hitam (lada hitam)
• Aloe Vera
• Vitamin E

Produk ini telah diguna pakai bermula pada Disember 2018 dan nyata produk ini mendapat perhatian dan sambutan terutamanya dari masyarakat setempat di Johor, Melaka dan Kedah. Harga sebotol Cuma RM 40 dan boleh didapati di agen-agen berdaftar seluruh Malaysia dan di Shoppee.
Detail lanjut dan testimonial boleh didapati di




KATA ALONGMURNI

SETELAH MENCUBA DAN MENGGUNAKAN PRODUK BUBBLE BELLY INI, AM NYATA PUAS HATI DENGAN KEBERKESANANNYA.

HARI PERTAMA AM MENCUBA BUBBLE BELLY: GAS KELUAR BERTALU-TALU DARI ATAS DAN BAWAH (SEBAIK WAKTU MALAM). HAHAHAAHA..

HARI KEDUA (PAGI) : AM SAPUKAN DI BAHAGIAN PERUT DAN LENGUH-LENGUH DI BAHAGIAN BADN SELEPAS MANDI. RASA SEGAR DAN BERTENAGA BERGERAK KE TEMPAT KERJA. NASIB BAIK LA MINYAK URUT YANG TELAH DIMODENKAN INI KURANG BAU MINYAK ANGIN. MALAM SEBELUM TIDUR PUN AM SAPU DENGAN MINYAK BUBBLE BELLY INI.

DAN SEKARANG MERUPAKAN HARI KELIMA AM MENGGUNAKAN PRODUK BUBBLE BELLY. NYATA IA SEDIKIT SEBANYAK MENGEMPISKAN DAN MENGURANGKAN STRETCHMARK PADA PERUT AM. MUNGKIN KESAN DARIPADA KANDUNGAN ALOE VERRA DAN VITAMIN E YANG TERDAPAT DALAM BUBBLE BELLY INI.

Post a Comment

17 Comments

  1. Wahh kena prepare produk ni dalam beg sentiasa juga ni. Lagi-lagi untuk travel atau perjalanan yang jauh. Mesti membantu sangat!

    ReplyDelete
  2. memang nampak real ya bahan-bahan tu dalam minyak. unik pulak. besar pulak tu minyaknya. mesti tahan lama. saya last mengurut masa berslain 4 thaun lepas. hihihihih

    ReplyDelete
  3. Bagua gak ada produk urut yang pelbagai guna bolehlah dibuat minyak urut seluruh badan.

    ReplyDelete
  4. bagus produk ni.. ada dijual online ke sis?

    ReplyDelete
  5. Wah macam menarik je minyak ni. Yaya paling suka bila tahu boleh kempiskan perut hee walaupun kurus tapi buncit lepas bersalin tu memang takleh dibiarkan

    ReplyDelete
  6. Never heard of it but sounds interesting! Great share!

    ReplyDelete
  7. Ok sis tertarik dengan produk ni sebab memang sakit bahu ni tak hilang-hilang. Btw, nak tahu lebih lanjut tentang urut lawan-ikut arah jam tu. Memang ada kesan ek? Curious nak tahu.

    ReplyDelete
  8. Menariklah produk ni, minyak untuk urut pelbagai guna tertarik nak cuba dan guna lebih-lebih lagi boleh kempiskan perut

    ReplyDelete
  9. Murni comel tertarik dengan gelang kaki die OMG bestnya...
    tapi minyak ni punya fungsi best lahh kena try ni

    ReplyDelete
  10. Minyak-minyak memang penting dan ruby suka. Hehehe. Nanti nak cari minyak ni. Sebab boleh masaj masaj hehehe.

    ReplyDelete
  11. Wah dah ada minyak urut moden ni macam best pulak kalau ada satu simoan kat rumah. Kalau tangan bisa bisan ke bengkak atay badan rasa lenguh lenguh boleh mengurut guna minyak ni.

    ReplyDelete
  12. wow! Murni ada ye produk bagus macam Bubby Belly ni, kene prepare satu letak dekat rumah. walaupun kedingmacam xul tapi angin penuh satu badan ni. heheh

    ReplyDelete
  13. Ya lah..kadang2 tak ada masa nak keluar berurut, dengan adanya minyak macam ni bolehle hilangkan lenguh2 kalau tak sempat berurut. Nampak gaya kena try jugak ni

    ReplyDelete
  14. unik packaging dia. ramai mak-mak suka ni. bila2 perlu boleh urut sendiri kan ketegangan pada kaki atau bahu tu. mudah kerja

    ReplyDelete
  15. Wah, nampak menarik. Saya pun lenguh2 badan jugak lepas banyak kali travel. Memang letih2 badan ni. Bolehlah nnti try guna minyak ni nnti :)

    ReplyDelete
  16. best jugak ni. kalau seminggu sekali berurut dengan mereka yang bertauliah memang best sangat badan plus gunakan minyak urut yang membantu untuk hilangkan lenguh dan pulihkan badan.

    ReplyDelete
  17. Sound interesting! Support local product like this 😊

    ReplyDelete