LOCA WORLD: PLATFORM MUDAH BAGI PEMASARAN PRODUK


LOCA WORLD: PLATFORM MUDAH BAGI PEMASARAN PRODUK

LEBIH FLEKSIBLE, MUDAH DAN INTERAKTIF

SEGALANYA DI HUJUNG JARI


Baru- baru ini AlongMurni (AM) diperkenalkan dengan satu Aplikasi Telefon Pintar yang begitu menarik minat AM bagi membantu usahawan SME umumnya. Aplikasi ini dinamakan LOCA WORLD dan akan dilancarkan pada Bulan Februari 2020. Aplikasi LOCA WORLD ini boleh digunapakai bagi membantu usahawan memasarkan produk dengan lebih berkesan, menjimatkan wang dan tenaga.

Keunikkan Aplikasi LOCA WORLD

  • RISALAH PROMOSI (FLYERS) MUDAH DISEDIAKAN

Aplikasi ini telah tersedia ‘templete’ yang mudah dan sesuai digunapakai oleh pengguna. Hanya perlu memasukkan info berkaitan perniagaan, menggubahkan saiz tulisan dan warna dan Risalah Promosi untuk edaran siap tersedia.

  • RISALAH PROMOSI (FLYERS) MUDAH DISEDIAKAN

Bagi yang berminat ingin membuat video bagi tujuan promosi barangan, Aplikasi LOCA WORLD ini sangat disarankan. Video berdurasi selama 3 minit boleh terhasil dengan menggunakan Aplikasi  LOCA WORLD ini. Memang mudah, lebih trendy dan menarik kan??

  • URUSAN PEMBELIAN DAN PENGHANTARAN SEGERA

Ini sangat menarik perhatian AM kerana sebarang pembelian produk yang pengguna inginkan boleh didapati segera dalam radius lingkungan 5 km sehingga 10 km. Contohnya AM inginkan ‘tool box’ segera tetapi AM sedangkan melakukan tugasan lain. AM hanya perlu membuat pesanan barangan yang diperlukan jadi penghantaran terus dibuat ke lokasi AM. Mudah dan menjimatkan masa kan??

  • SISTEM BIDAAN YANG INTERAKTIF

Sekiranya AM inginkan sesuatu barangan , AM boleh membida harga barangan tersebut dan bidaaan harga tersebut tidak akan melebihi harga produk tersebut di dalam pasaran. Contohnya Harga Pasaran Produk tersebut berharga RM 20. Bidaan harga dibuka pada harga bermula RM 1 dan jika bidaan dibuat dan ditutup pada harga RM 10 maka barangan tersebut akan menjadi milik AM. Best kan?? AM boleh dapatkan barangan dengan harga yang lebih murah.



KATA ALONG MURNI

AM RASAKAN PERKHIDMATAN APLIKASI LOCA WORLD INI AKAN MEMBERI IMPAK YANG POSITIF BAGI MENJANA EKONOMI NEGARA DI SAMPING MEMBANTU USAHAWAN
AGAR LEBIH KREATIF DAN INOVATIF.
JADI AM RASA TAK SABAR MENANTI FEBRUARI 2020
IAITU KEMUNCULAN APLIKASI LOCA WORLD .
MUDAH UNTUK ORANG SEPERTI AM YANG SIBUK DENGAN TUGASAN NAMUN PERLU MEMBUAT PEMBELIAN SEGERA BAGI MELANCARKAN URUSAN PEKERJAAAN HARIAN.
MALAHAN HARGA BARANGAN BOLEH DIDAPATI DENGAN HARGA YANG MURAH
 DI SAMPING PENGHANTARAN SEGERA. MEMANG SATU APLIKASI YANG FLEKSIBLE DAN TERBAIK UNTUK KEMUDAHAN KSEMUA.

Post a Comment

10 Comments

  1. peluang bagus kepada para peniaga.. memudahkan pembeli dan boleh juga bid harga

    ReplyDelete
  2. bagus ni aplikasi untuk mudahkan penjual dan pembeli!

    ReplyDelete
  3. First time dengar ttg aps ni. Kena baca lanjut & download la nak tgk how it really works.

    ReplyDelete
  4. Apps yg bagus dipernalkan di pasaran. Kena download utk tahu lbh lanjut ttg apps ni. Moga banyak membantu

    ReplyDelete
  5. Bagus apps macam ni, memang memudahkan urusan banyak pihak. tak sabar nak tunggu 2020 nanti untuk guna apps ni

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nak tunggu pelancaran aplikasi ni februari 2020 nnti. In shaa Allah akan gunakan khidmat aplikasi untuk buat kerja2 nanti. :)

    ReplyDelete
  7. ni produk malaysia ye ? banyak dh sistem mcm ni tgh naik . orang malaysia kan suka shopping. memang kenalah dengan market. hopefully byk promosi2 yang ada dkt sini

    ReplyDelete
  8. Loca ni tempat buat iklan ke? Macam mana ia berfunngsi? Kita kena buat iklan dalam apps tu erk.. Memng nak kene usha ni

    ReplyDelete
  9. Interesting! nnt mouse mommy nak check out app ni. Terima kasih atas info.

    ReplyDelete