MODELLO : APLIKASI PINTAR YANG TRENDY BAGI MENJANA PENDAPATAN


MODELLO : APLIKASI PINTAR YANG TRENDY BAGI MENJANA PENDAPATAN

SEBAGAI KOLs, FREELANCERS, MODEL, BRAND AMBASSADOR, 
USHERER DAN PROMOTER

MUDAH, SENANG DAN TERBAIK


Menjelang 2020, pelbagai platform yang begitu unik dan memudahkan rang ramai melakukan tugasan mahupun kerja diperkenalkan terutamanya dalam sistem Aplikasi Telefon Pintar. Segalanya di hujung jari kita. Ada pelbagai aplikasi untuk pesanan dan penghantaran makanan, pesanan barangan keperluan di rumah dan kiranya ‘shopping online’ tanpa perlu kita pergi ke Pasaraya dan Shopping Mall. Memang menjimatkan masa , lebih murah dan yang penting menjimatkan tenaga. Sambil boleh laksanakan tugasan sambil makanan atau barangan pun sampai di depan pintu rumah mahupun pejabat.

Baru-baru ini AlongMurni (AM) diperkenalkan dengan Aplikasi yang dinamakan MODELLO yang merupakan satu rangkaian Professional. Bagi KOLs, Model, Brand Ambassador, Usherer dan Promoter AM rasakan Aplikasi ini sangat mudah dan memberi kelebihan kepada yang berminat dan mempunyai bakat terpendam.  Malahan boleh menjana dan memberi pendapatan sampingan.

AM dan blogger lain diberi penjelasan tentang Aplikasi MODELLO oleh Mr Same (Pengasas Aplikasi MODELLO)

Caranya sangat mudah dan jelas iaitu bagi pengguna Android mahupun IOS boleh muat turun (download)  di Playstore dan Appstore. 



Menariknya di Aplikasi MODELLO ini adalah terdapat senarai tugasan kerja yang boleh dipilih oleh pengguna Aplikasi MODELLO ini. Calon yang terpilih dan berkelayakan boleh mendapat segala kelebihan dan ‘Client’ akan berhubung terus dengan kita tau!!

Langkah-langkah seperti berikut: 

Isi data yang diperlukan

Profil dimasukkan dalam sistem MODELLO

Boleh mula memilih task atau tugasan yang berkaitan mengikut kriteria dan harga yang bersesuaian

Rekod dan kemas kini data siap sedia

Lagi lebih task dan track rekod data diberikan

Kerjaya Impian Hanya di MODELLO

Hanya dengan satu klik pada tugasan yang kita berminat, pihak client akan menyemak profil dan segera berhubung dengan kita bagi yang berkelayakan dan terpilih. Memang mudah kan?? Di samping itu, kita boleh melihat sendiri ‘Rate’ harga bagi setiap tugasan yang dipilih.

Walaupun baru mula beroperasi pada bulan Ogos yang lalu namun sambutan dari pihak Perekrut dan ahli MODELLO yang berminat nyata memberangsangkan. Setakat ini, pihak MODELLO telah berjaya melaksanakan 94 event dengan jayanya, 214 Job Assigned dan lebih daripada 5480 yang berdaftar sebagai pengguna Aplikasi MODELLO ini. Memang satu kejayaan yang mengagumkan!!



Pendek kata Aplikasi MODELLO ini satu platform bagi menjana pendapatan dengan gaji yang tepat pada waktu yang tepat dan orang yang tepat.

Semua pihak mendapat kelebihan dari Aplikasi MODELLO ini samada dari Pihak Perekrut mahupun Pengguna Aplikasi MODELLO itu sendiri.

Untuk info lanjut boleh layari Laman web http://www.modello.my atau hubungi  
MODELLO SEARCH SDN BHD di 03-2588 7883

KATA ALONGMURNI

APLIKASI MODELLO SANGAT TRENDY DAN 
MENGIKUT PEREDARAN MASA. 
SEGALANYA MUDAH DENGAN APPLIKASI PINTAR INI 
DAN KERJAYA IMPIAN UNTUK ORANG YANG TEPAT, 
MENGIKUT MASA YANG TEPAT DAN GAJI YANG TEPAT. 
APPLIKASI MODELLO TERBAIK!!!

Post a Comment

14 Comments

  1. Nampak satu aplikasi yang nampak macam mesra user. hehe. Semoga ia mendapat sambutan oleh masyarakat amnya di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Ini satu saingan hebat pada agensi pencari model sbb lebih mudah memilih calon calon yang dikehendakki di hujung jari sahaja. Satu idea yang menarik.

    ReplyDelete
  3. Lepas nie insyaAllah takde isu kena tipu payment dah kan. Senang sikit nak cari job ye tak.
    Eh. AM dah daftar ke tu?

    ReplyDelete
  4. Dah install..menarik juga apps ni..moga lebih banyak job doramg offer nnt..

    ReplyDelete
  5. Wow nak download and survey lah, boleh share dengan kawan2

    ReplyDelete
  6. oo..modello ni untuk influencer semua macm kita la erk..ingt model je..sebb nama modello..hehee..bolelh download..nak usha jap lagi

    ReplyDelete
  7. dah install, menarik juga apps nya ni. ingatkan jenama apa tadi, rupanya apps yang menarik

    ReplyDelete
  8. Yes. Sudah daftar. Ada jgk tgk beberapa job mcm usherer. Senang la boleh pilih job yang minat. Untuk yg belum download, boleh try apps ni. Apps lain yg mcm ni pon ada seperti passionate, sushi vid. Ni yg femes la

    ReplyDelete
  9. Wow makin mudah nak cr kerja pakai apps je. Bagus la sbb sekarang ni org dh malas nak belek paper utk cr kerja.klau bising susah lagi tak tahu la.kan

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah . Dh try download apps ni. Tgk byk jgk job mcm usheerer. Perempuan sesuai la kot. Try jgk guna sushi vid, sana byk job utk blogger dan vlogger. Senang sekarang dpt job, tk perlu lalui orang tgh dah kan

    ReplyDelete
  11. Wah menarik ni...!! Boleh laaa try try cuba nasib daftar. Manalah tahu ada rezeki kita kat sini ker kannn? Apps ni pun nampak mudah, friendly user. Buat yang nak tambah income kena laaa daftar, usaha gak ni kannn

    ReplyDelete
  12. rasa macam nak cuba jugak je walaupun tahu tak berapa nak segak. hehe. mana tahu rezeki daripada modella pulak.

    ReplyDelete
  13. Wahhh ada rupanya apps macam nie. Mudahlah nak tengok job apa yg available utk kita dan harga. Telus dan terus direct pd kita. Nanti nak install jugaklah

    ReplyDelete
  14. Wah bestnya aplikasi ni senang nak mencari pekerjaan yang sesuai. Nak try download la

    ReplyDelete