INTER MOVES WORKSHOP TAWAR HARGA SERVIS KERETA TERMURAH


INTER MOVES WORKSHOP TAWAR HARGA SERVIS KERETA TERMURAH
DISKAUN RM 20 DARI 9 DISEMBER SEHINGGA 14 DISEMBER 2019


Baru-baru AlongMurni(AM) menjengah ke Bengkel Kereta iaitu Inter Moves Workshop yang disarankan oleh seorang member berikutan harga yang murah dengan servis yang terbaik.  Inter Moves Workshop ini terletak di Sg Rasau, Klang.

Dengan pengalaman mengendalikan kereta dan operasi bengkel lebih dari 20 tahun meletakkan nama bengkel kereta ini sangat dikenali oleh penduduk sekitar Shah Alam dan Klang. Cuti sekolah kini telah bermula, pastinya ramai yang ingin servis kereta bagi memastikan kenderaan dalam keaddan yang baik untuk perjalanan yang jauh balik ke kampung. 


Sepanjang servis dan Inspection yang dilakukan di Inter Moves Workshop ini, 27 Point Visual Inspection yang menjadi keutamaan bagi pekerja di sini adalah :
  • Tire Wear/Condition Font
  • Tire Wear/Rear and spare
  • Drive sharft Joint Boots
  • Condition of Struts
  • Condition of Rear Shock Absorber
  • Condition of Front Brakes Visual
  • Condition of Rear Brakes Visual
  • Brakes, Hydraulic System (fluid,visual,check)
  • Emergency Brake Adjustment
  • Clutch Adjustment
  • Clutch Hydraulic System
  • Condition of Muffler/Exh.pipes





Jadi semua jenis kenderaan tak kira kereta jenis buatan tempatan mahupun import boleh menikmati full servis di sini. Tambah menarik bila minyak enjin dan oil filter yang ditawarkan di Inter Moves Workshop Cuma berharga serendah RM 90 di samping mengekalkan kualiti dan gred yang tinggi.

Tawaran menarik bagi menghargai pelanggan yang setia dan ingin menggunakan perkhidmatan servis kenderaan di Inter Moves Workshop, diskaun RM 20 diberikan bermula dari
 9 Disember – 14 Disember 2019.

Boleh juga call untuk membuat tempahan/booking dulu di alamat tertera : 

No. 1F, Jalan Sg. Rasau 29,
Sg. Rasau, Klang
(Bersebelahan Muhibbah Engineering)
Tel : 012-2337033

Waktu Operasi : 
Isnin-Sabtu (9.00pg - 6.00ptg)
Ahad (9.00pg - 1.00ptg)



Post a Comment

10 Comments

  1. Banyak pengalaman owner bengkel ni, mesti servis pun bagus. Senanglah lepas ni, kalau pergi ke area sana, kalau apa2 problem berkaitan kereta, boleh cari kedai ni. operasi pun setiap hari. So, tak risau tak jumpa kedai.

    ReplyDelete
  2. tau tak yg comel dah antar service siap. hahahah mmg murah plg penting dah siap redeem tau voucher. mampu

    ReplyDelete
  3. amboi AM jauh pergi services kereta sampai ke klang tapi kalu kedai tu bagi services terbaik.. sanggup drive walaupun jauh kan. menarik ni boleh la BBL hantar kereta services kat sini

    ReplyDelete
  4. Bagusnya la bengkel macam ni. Hehehe. Cuma jauh je. Kalau kat KL ada mcm ni kan bagus.

    ReplyDelete
  5. Bagus bengkel sebegini. Rawlins pun kebetulan tengah mencari bengkel yang boleh servis Cik Exotica dengan penuh kasih sayang dan pada haarga yang berpatutan. Yang penting puas hati dan selamat digunakan.

    ReplyDelete
  6. Bagusnya pergi servis kete dapat vlicher lagi. Kalau ke klang bolehla servis kete kat sini

    ReplyDelete
  7. Lepas ni kita tahu kemana nak service kereta ni sebab dah ada yang bagus dan murah senang sikit hehehe selalu kita tercari-cari juga tapi ada tak mereka service datang ke rumah baiki kereta malas kalau rosak tak hidup ker kan...

    ReplyDelete
  8. Bagusnya servis kereta dapat diskaun. Mesti customer happy. Owner pulak banyak pengalaman. Mereka yang berdekatan untung lah.

    ReplyDelete
  9. Okay, lepsnie tahulah nak hantar kereta dekat mana. Baguslah servis kereta kat sini. Siap dapat diskaun lagi. Plus dipercayai dan hasil kerja nampak mantap. Bolehlah kita war2kan pada netizen lain

    ReplyDelete
  10. bagus workshop ni. bagi perkhidmatan yang bermutu dan advice yang berguna. lagi lagi perempuan yang kebanyakkannya tahu drive sahaja (kata kat diri sendiri).

    ReplyDelete