VERSI SYABAS SDN BHD: FOCUS DALAM MEMBERI PERKHIDMATAN TERBAIK - PENGEMBARAAN ALONG MURNI (AM)

Thursday, 5 December 2019

VERSI SYABAS SDN BHD: FOCUS DALAM MEMBERI PERKHIDMATAN TERBAIK


VERSI SYABAS SDN BHD: FOCUS DALAM MEMBERI PERKHIDMATAN TERBAIK

KONTRAKTOR KELAS G5 DIIKTIRAF DAN BERPENGALAMAN LUAS

SYARIKAT PEMBINAAN KELAS B

MEMBEKALKAN TENAGA PEKERJA MAHIR


Bila menyentuh bab kontraktor, AlongMurni (AM) teringat pada drama dan filem Malaysia yang mengetengahkan kekayaan dan kejayaan seorang kontraktor. Namun jarang sekali kita dengar hakikatnya jerih perih, liku dan cabaran yang terpaksa dihadapi demi mendapatkan satu-satu projek.

Kali ini AM berkesempatan untuk duduk semeja berkongsi pengalaman dan pemerhatian dari perspeksi seorang kontraktor. Dengan berbekalkan pengalaman sebagai seorang Safety and Health di sebuah syarikat ternama, En Shasindren A/L Jagaswaren atau lebih dikenali dengan panggilan Mr Sashi begitu komited dalam menerajui VERSI SYABAS SDN BHD sehingga dikenali dan diiktiraf untuk mejalankan kerja-kerja pembinaan.



Versi Syabas Sdn Bhd mempunyai pengalaman lebih daripada 6 tahun dalam membina pembinaan dan membekalkan tenaga pekerja mahir. Versi Syabas Sdn Bhd adalah kontraktor kelas G5 yang diiktiraf sebagai salah satu kontraktor yang paling berpontesi dan mempunyai reputasi tinggi. 

Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2013 dan sebahagian besar terlibat dalam pembinaan bangunan, membekalkan pekerja mahir , kerja-kerja jalan, saliran dan kemudahan lain yang melibatkan sektor pembinaan.




Versi Syabas Sdn Bhd dilengkapi dengan pengalaman peribadi dan peralatan yang diperlukan untuk skop kerja. Mr Sashi sangat menitikberatkan soal keselamatan dan menyediakan pasukan yang terdiri daripada tenaga kerja profesional yang berpengalaman, mahir dan separuh mahir yang bersedia untuk melaksanakan semua jenis projek sektor pembinaan.

Berdasarkan rekod prestasi semasa, nama Versi Syabas Sdn Bhdsyarikat telah mula dikenali oleh agensi-agensi dan badan-badan yang berkaitan samada secara langsung mahupun tidak langsung. Bidang skop kerja di Versi Syabas Sdn Bhd meliputi pelbagai lokasi di Malaysia dan siap siaga untuk menerima sebarang projek mahupun kerjasama dari agensi dan badan badan berkaitan.



Versi Syabas Sdn Bhd telah didaftarkan secara rasmi sebagai Syarikat Pembinaan Kelas B sejak tahun 2015 dan telah terlibat dengan banyak kerja naik taraf samada yang melibatkan jalan raya, penyelenggaraan dan bangunan serta lain lain perkhidmatan yang diperlukan.

Antara projek-projek yang telah dilaksanakan dengan jayanya oleh Versi Syabas Sdn Bhd adalah:

  
CLIENT
PROJECT
SUPPLY OF
DURATION
SUNWAY CONSTRUCTION SDN BHD
BUS RAPID TRANSIT (BRT)
FLAGMAN ERT TEAM
2011 - 2013
MRCB
LRT PACKAGE B

2012 - 2014
PAKATAN TRAFIK SDN BHD
PUDU CONSTRUCTION
FLAGMAN
2017 – CURRENT
MUHIBBAH KONSORTIUM HOLDING SDN BHD
MRT V203
FLAGMAN ERT TEAM
2016 - CURRENT
JAKS SDN BHD
PEMBENTUNGAN JINJANG
MAINTAINANCE
2017 – CURRENT
MMC GAMUDA
PEMBENTUNGAN HULU LANGAT
TASK FORCE ERT TEAM
2016 - CURRENT
MENGKEBUMI SDN BHD
PEMBENTUNGAN IPOH
TASK FORCE ERT TEAM
2016 - CURRENT



Dalam usaha meningkatkan lagi produktiviti syarikat Versi Syabas Sdn Bhd telah menyediakan perkhidmatan seperti:

  • Perancah dengan pemeriksaan rapi
  • Formwork dengan pemeriksaan rapi
  • Kerja RC
  • Perundingan keselamatan
  • Bekalan tenaga kerja terlatih dan mahir
  • Mesin untuk disewa
  • Perkhidmatan ERT
  • Hacking (mesin & manual)


Berminat untuk mendapatkan servis perkhidmatan yang berkualiti dan diiktiraf?? Boleh hubungi
VERSI SYABAS Sdn Bhd
No. 134, Jalan Sultan Yusuf
P.O. Kotak 243
30000 Ipoh
Tel: +6014 768 9209
E-mel: admin@versisyabas.com



21 comments:

suara dari telapak kaki comel said...

Wah bagus lah Murni ni, slalu buat review on SME biz dlm malaysia. bagus n good initiative Murni. Salute ur effort

Betty's Journey said...

Hope our water quality will increase to become better. And the pembentungan process is good.

Rawlins GLAM said...

Moga dipermudahkan tugas Versi Syabas dalam memudahkan kehidupan kita semua dan moga semakin sukses dalam menjalankan tugasan.

sis gee said...

Semoga Versi Syabas terus komited dalam setiap bidang kerja dilakukan!

budakbandunglaici said...

hebat murni sekarang bab construction jalan raya.. baru tahu ni antara company urus jalan. ingatkan orang JKR sendiri repair jalan

Mahamahu said...

Tahniah kepada Versi Syabas moga menjadi antara peneraju syarikat kecil dalam memberi khidmaat terbaik kepada masyarakat. Lepas ni tahu lah mana nak cari syarikat yang buat construction kat jalan ni untuk yang berskala kecil kan....

Hanny Abdullh said...

Owhh syabas pun buat projek jalan ekk, baru tahu...hehehe. Apa pun moga dapat jalan kan kerja dengn baik agar rakyat tak terbeban

Bella Jamal said...

Disebalik semua kemudahan kita guna ni semuanya hasil kerja dari kontraktor2 berpengalaman begini. Kerjasama baik buat AM ketengahka mereka ni. Bagus AM bnyak dpt banyak pendedahan dalm BizWorld.

Marina Bashah said...

Wahhh Versi Syabas ni kat Ipoh. Bangga orang Ipoh. Project-project dia company besar-besar. Mengkebumi tu nama betul dia Mangkubumi. Hehe

Ruby said...

Versi Syabas ni bukan syarikat air kan. Hehehe. Kontraktor buat jalan juga org yang penting. Macam Jabatan Kerjaraya gituh.

AyuArjuna BiGoshh said...

Bagusnya bila ada agensi yg boleh bekalkan pekerja mahir. Mmg yang dah terlatih dan senang pihak majikan nak atirkan skop kerja. Memang terbaiklah

Ruby said...

Versi Syabas ni bukan syarikat air kan. Hehehe. Kontraktor buat jalan juga org yang penting. Macam Jabatan Kerjaraya gituh.

Yaya Azura said...

Ingat Syabas tadi syarikat air. Versi Syabas rupa-rupanya. Banyak juga servis dorang supply. Past client pun company gah.

Fadima Mooneira said...

Good review. Thank you for sharing this information with us. Take care and have a good day.

Tengkubutang said...

oo.. ingatklan Syabas ni dalam bidang berkaitan air je.. rupanya termasuk dalam construction jalan juga ye skop dia..

Aerill Hassan said...

first ingat ke syarikat bekalan air selangor (syabas) rupanya syarikat lain. alhamdulillah, semoga versi syabas semakin maju ke hadapan dan juga dikenali ramai hendaknya.

RAIHANAH AHMAD said...

tahniah, semoga memberikan khidmat terbaik dan terus maju dalam bidang berkaitan.

Wan Syahida Kahar said...

Ouh.. company yang bekalkan pekerja mahir. Semoga dapat membantu mereka yang mencari tenaga kontraktor untuk sebarang kerja pembinaan.

mek yunie said...

ini kalau projek perumahan elok jadikan as vendor. bila buat servis berkualiti mesti orang akan cari. semoga syarikat ini terus maju jaya di masa hadapan.

Sayidah Napisah said...

bagusnyaa Syabas nii. menyediakan servis yang bagus dan berkualiti untuk rakyat Malaysia :D

Hayati Suki said...

ingatkan SYABAS yanga air selangor tu..tp rupanya nama syarikat pembinaan ni VERSI SYABAS.. good luck kepada AM dan company berkenaan. moga makin maju jaya :-)