RAWATAN PELANGSINGAN CLATUU DAN SHOCKWAVE JADI PILIHAN


 RAWATAN PELANGSINGAN CLATUU DAN SHOCKWAVE JADI PILIHAN

KLINIK DR CHONG

Sejak PKP berat badan AlongMurni(AM) semakin bertambah dan ini sangat sangat merisaukan AM. AM nakkk kurusssss dan turunkan berat badan.. Sempat juga AM survey treatment yang bersesuaian dan AM memilih Klinik Dr Chong kerana sering mendapat review dan feedback yang baik dari pelanggan terdahulu.

 


AM memilih untuk mendapatkan rawatan pelansingan jenis CLATUU/ CRYOLIPOLIYSIS DAN SHOCKWAVE setelah mendapat konsultansi daripada doktor pakar. 


AM mendapat konsultansi daripada doktor pakar


Sebelum memulakan rawatan, saiz bahagian perut diukur terlebih dahulu untuk
 melihat perubahan saiz selepas rawatan

RAWATAN PELANSINGAN CRYOLIPOLYSIS /CLATUU

 

Cryolipolysis adalah rawatan popular yang dapat membantu mengurangkan lemak badan dengan cara semula jadi tanpa prosedur pembedahan. Rawatan pelangsingan Cryolipolysis / Rawatan pembekuan lemak Clatuu adalah prosedur pembekuan lemak yang tidak invasif dan berkesan untuk membentuk semula postur badan dengan menggunakan tenaga penyejuk untuk membekukan lemak degil.

 

Rawatan pelangsingan Cryolipolysis / Rawatan pembekuan lemak Clatuu mempunyai ‘downtime’ yang minimum dan tidak memerlukan pembedahan seperti prosedur pembedahan sedut lemak. Prosedur pembekuan lemak ini disetujui oleh FDA US, jadi ini adalah cara yang selamat dan berkesan untuk menghilangkan lemak badan.

 


Cryolipolysis adalah teknologi rawatan pembekuan lemak non-invasif yang menggunakan suhu penyejukan terkawal untuk membekukan dan memecah sel-sel lemak. Pendedahan pada suhu rendah akan memusnahkan sel-sel lemak tanpa mempengaruhi kulit, tisu dan otot di sekitarnya. Hasil cryolipolysis adalah jangka panjang. Setelah lemak dikeluarkan dari badan, ia akan hilang dengan baik.

 

Rawatan pelangsingan Cryolipolysis / Rawatan pembekuan lemak Clatuu sesuai untuk kawasan ini:

·         Perut

·         Love handle or Muffin top

·         Lengan Atas

·         Paha (dalaman dan luaran)

·         Belakang

·         Braline

 

RAWATAN PELANGSINGAN SHOCKWAVE

 

Sebenarnya, rawatan pelangsingan clatuu dikombinasikan dengan Shockwave ini adalah pilihan yang tepat untuk hasil yang cepat dan berkesan.

 


Shockwave akan bertindak pada tisu dan merangsang sel-sel lemak untuk memecah, merangsang sintesis kolagen dan meningkatkan saliran limfa. Kebolehtelapan membran sel akan meningkat sementara asid lemak dan gliserol bebas akan dibebaskan dari sel.

 

Shockwave meningkatkan metabolisme tisu dan meningkatkan pengangkutan produk katabolik ke hati untuk digunakan dalam metabolisme tenaga. Sumber tenaga tambahan akan dihasilkan di dalam badan akibat pengaktifan sel lemak.

 

Kelebihan Rawatan Pelangsingan Shockwave:

·         Prosedur tidak invasif AM  dapat meneruskan aktiviti harian dan latihan fizikal sejurus selepas rawatan.

·         Rawatan tidak menyakitkan kerana AM tidak akan mengalami kesakitan atau ketidakselesaan sepanjang proses treatment berlaku.

·         Kaedahnya selamat dan tanpa komplikasi.

·         Ia boleh dilakukan semasa lawatan ke klinik atau tepat setelah berunding dengan doktor.

·         Hasil yang berkesan dan sangat baik: selepas 2 minggu, pengurangan lemak dan peningkatan selulit dapat dilihat.

 




AM memilih bahagian perut untuk dikecilkan dan dikurangkan lemak yang berkumpul ini. Rawatan pembekuan lemak Cryolipolysis dan Shockwave memakan masa sekitar satu jam setiap kawasan rawatan. Prosedur ini akan dimulakan setelah berunding secara menyeluruh dengan doktor yang diktiraf dan dilantik mengenai bidang rawatan yang dipersetujui. Penerangan yang diberikan oleh doktor jelas dan mudah setelah diberikan konsultansi tentang rawatan yang akan diambil.

 

ISTIMEWA SEMPENA ULANGTAHUN DR CHONG CLINIC KE 4

 

Dapatkan Exclusive ANNIVERSARY SAVER DEALS hingga POTONGAN 90% ! (sah 31 Ogos - 30 Sept 2020)

 

Pelanggan hanya perlu perlu mention nama AM & guna Promo Kod “AlongMurni” untuk 5% diskaun tambahan! Dan berpeluang menang kereta Saga atau hadiah lebih RM100K!! Memang wow kan?

 




Boleh Hubungi Dr Chong Klinik untuk detail tentang promosi hebat ni & membuat sebarang appointment

 

Dr Chong Clinic HQ (Kepong)

03-6179 3157 / 018-473 8818

37G, Jalan Metro Perdana Barat 1, Taman Usahawan Kepong, 52100 Kuala Lumpur

 

Dr Chong Clinic (TTDI)

03-77336002 / 011-27288188

14 & 16, Jalan Wan Kadir, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur

 

Dr Chong Clinic (Shah Alam)

03-5524 3083 / 018-471 0988

F-G-33, Jalan Ikthisas 14/1, Vista Alam, Seksyen 14, 40000 Shah Alam, Selangor

 

Dr Chong Clinic (Johor Bahru)

07-559 6110 / 011-5636 6110

49, Jalan NB2 2/2, Taman Nusa Bestari 2, 79150 Iskandar Puteri, Johor Bahru

 

General Customer Service Line (Appointment) : +6 018-2528088

Websites: https://www.drchongclinic.com/

Facebook: https://www.facebook.com/drchongclinic/

Instagram: www.instagram.com/drchongclinic

Youtube Channel: Dr Chong Clinic – Skin & Lasers Center

Email Address: enquiry@drchongclinic.com



Post a Comment

13 Comments

  1. Wahhh bestnya buat rawatan ni. Ruby pun tengah mencari tempat untuk hilangkan lemak kat perut. Nanti nak check it out. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Dari segi harga macam dah berbaloi sangat tu. Nanti Sal rekmen pada geng yang tengah mencari solution nak kurus. Sementara ada discount better grab ..

    ReplyDelete
  3. nak sngt kecilkan muka.. boleh tak? nak kecil kan buang double chin

    ReplyDelete
  4. Wah bagus juga dapat tahu about this klinik dan rawatannya tu, sounds promising! Before ni pernah dgr2 juga rawatan pembekuan lemak untuk kuruskan badan tapi tak pernah try lg, dgr2 mmg bagus yea. Elok simpan siap2 info ni in case diperlukan di masa akan datang hehe

    ReplyDelete
  5. wah bagusnya! first time dengar pasal tempat ni dan juga raawatan dia. macam mana pengalaman AM aritu? sakit tak?

    ReplyDelete
  6. Syoknye buat rawatan slim badan. Biasa dengar pecah lemak or sedut lemak. Ni first time dgr bekukan lemak. Perut lah paling susah nk kempis. Hehe

    ReplyDelete
  7. Lepas ni boleh tengok AM slim lah...bestnye klu dapat turunkan berat badan lebi-lenih lagi dapat kempiskan size di bahagian perut...bolelah cuba kt sini

    ReplyDelete
  8. Lepas nie AM jadi makin hawt! Yang penting, sihat dan tidak menyakitkan jika nak buat rawatan. All the best AM

    ReplyDelete
  9. Nampaknya Kitkat sangat memerlukan rawatan ini untuk keluarkan lemak2 degil ni.. Yang penting minimum downtime dan ada discount dengan hanya sebutkan nama "ALONGMURNI".

    ReplyDelete
  10. Sis pernah cuba rawatan ni di JB, memang ada kesannya...tapi lepas tu rawatan tak di habiskan, makanya ermmmm faham-fahamkan aje laa..hahahaha teruk betul Sis kann hehehehe sebab dia, jauh dari rumah...

    ReplyDelete
  11. first time tahu pasal shockwave treatment untuk bekukan lemak degil ni. Kalau guna promo code AM, nak bekukan lemak dekat bahagian peha. Degil sangat!

    ReplyDelete
  12. Banyak ya rawatan dekat sini.. Haritu nampak kawn buat rawatan muka.. Ni kurus.. Prgh.. Best betul. Ada diskaun tu.. Tengok rawatn dia pun selamat

    ReplyDelete
  13. Seronoklah boleh kurus pecah lemak mcmni.tak sangka ada teknologi mcmni sekarang yg mudah dan painless utk kurus

    ReplyDelete