WHITEKISH MAGIC CHARCOAL MEMBANTU MEMUTIHKAN DAN MENGHILANGKAN NAFAS BERBAU - PENGEMBARAAN ALONG MURNI (AM)

Monday, 30 November 2020

WHITEKISH MAGIC CHARCOAL MEMBANTU MEMUTIHKAN DAN MENGHILANGKAN NAFAS BERBAU

 

WHITEKISH MAGIC CHARCOAL

MEMBANTU MEMUTIHKAN DAN MENGHILANGKAN NAFAS BERBAU





Memiliki Gigi yang putih bersih semestinya menjadi impian setiap orang. Yelahh.. kadang kadang rasa malu bila nak buka mulut bercakap dengan orang ramai bila gigi kuning kan?? Tambahan dengan bau nafas yang berbau pasti menghilangkan keyakinan untuk berhadapan dan bercakap dengan orang. Tidak terkecuali AlongMurni (AM). Bila ada rakan yang mengesyorkan AM untuk menggunakan dan mencuba WHITEKISH MAGIC CHARCOAL AM rasa teruja untuk mencuba. AM telah mencuba selama seminggu dan hasilnya sangat memuaskan AM.


Gigi AlongMurni selepas 7 hari menggunakan Whitekish Magic Charcoal

WHITEKISH MAGIC CHARCOAL ini adalah serbuk arang yang diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu arang dan tempurung kelapa. Ianya mampu membersihkan gigi dan masalah bau mulut dengan menyerap bakteria dan bahan kimia yang ada di dalam mulut. Ia menggunakan teknologi dari Jepun.


Rawatan menggunakan WHITEKISH MAGIC CHARCOAL ini sangat mudah. Hanya gosok gigi dua kali sehari dalam seminggu pertama sudah menampakkan hasilnya. Gunakan berus gigi yang lembut untuk mengelakkan penipisan enamel gigi.Tak perlu pun nak tonyoh atau tekan terlalu kuat semasa memberus gigi ni. Berus sahaja seperti biasa. Tidak terkecuali bahagian dalam gigi dan lidah. 






Uniknya zaman dahulu petua orang tua tua supaya gigi putih berseri adalah gosok arang pada gigi sebab ini terbukti arang mempunyai kebaikkan untuk tubuh badan & kecantikkan. Selain memutihkan gigi salah satu kegunaan arang untuk mengubati keracunan dalam badan.


Kalau cara orang dulu - dulu serbuk arang akan diletakkan pada jari kemudian di gosok pada gigi tapi zaman dah berubah teknologi jugak dah canggih jadi arang di formulasi menjadi berus gigi yang mempunyai fungsi membersih & memutihkan gigi sama seperti mengosok gigi dengan arang.



Fungsi utama WHITEKISH MAGIC CHARCOAL ini adalah 

  • Agen Pemutihan gigi
  • Menyingkirkan bakteria penyebab bau mulut
  • Membantu menghilangkan karang gigi dengan berkesan terutamanya kepada perokok
  • Meneutralkan pH mulut
  • Tiada bahan yang menghakis (peroxide)
  • Keberkesanan dapat dilihat seawal 1 minggu

Produk WHITEKISH MAGIC CHARCOAL ini diluluskan oleh KKM. NOT200700100K dan merupakan produk buatan Malaysia. Meskipun terdapat banyak kaedah atau rawatan pemutihan gigi, WHITEKISH MAGIC CHARCOAL telah menunjukkan kesan penggunaannya seawal tujuh hari dengan cara yang betul. 




Harga bagi sebotol Whitekish Magic Charcoal adalah RM89.90. Untuk pembelian Whitekish Magic Charcoal ini, anda boleh layari laman sesawang di 
https://www.whitekish.com/ atau hubungi di talian 017-8898878.




2 comments:

Illya LeYa said...

Gigi kekal bersih dan sihat. Lepas ni takdelah masalah malu-malu kucing lagi.

NARDtheNERD said...

boleh laa try nanti.. kite pakai colgate je skrg hehe