COUNTDOWN SALE: SAKAN BERBELANJA DI PG MALL


COUNTDOWN SALE: PG MALL

SAKAN BERBELANJA, SERENDAH RM 1


Sebelum ini AlongMurni (AM) pernah berkongsi dengan pembaca AM tentang platform e-dagang yang mula mendapat tempat di Malaysia iaitu PGMALL . Kali ini AM nak kongsikan barangan yang menjadi pilihan AM untuk berbelanja di platform PGMALL.





AM lebih memilih PGMALL sebagai pilihan kerana banyak pilihan dengan harga yang berpatutan. Malahan ada promosi yang menarik dan kebobaoomm terutama JUALAN AKHIR TAHUN sebelum sekolah dibuka. Almaklumlah, sekarang musim covid 19, jadi pembelian secara online merupakan pilihan yang sangat tepat.

Untuk pengetahuan semua pembaca setia blog AlongMurni:  dari laporan Iprice INSIGHTS, PGMALL berada di ranking ke-3 e-dagang  di Malaysia.






Sebenarnya semalam AM sempat menjengah laman sesawang PGMALL , jadi AM tertarik untuk berkongsi dengan semua perihal COUNTDOWN SALE yang telah bermula dari 25 Dec 2020 sehingga 1 Januari 2021.

OMG!!! Rambang mata AM tengok tawaran harga bermula serendah RM1.00 tau!! Tambah menarik bila penghantaran percuma jika berbelanja secara online bermula RM30. Adduuuhh.. memang terbelanja tanpa sedar yea..



Banyak pilihan barangan yang ditawarkan sepanjang COUNTDOWN SALE. Antaranya adalah barangan perkakasan rumah dan dapur, barang keperluan untuk bayi dan kanak-kanak, barangan kesihatan dan kecantikkan, Barangan Automatif dan Sukan, Barangan Elektronik dan barang fesyen terkini bagi lelaki dan wanita.

Haaaa.. lagi satu yang penting jangan lupa Redeem Coupon Code : COUNTI jika berbelanja barangan pilihan di COUNTDOWN SALE :


Boleh rujuk pilihan barangan di link ini (https://pgmall.my/countdown-sale-1-1)

Sepanjang meneliti barangan yang ditawarkan di COUNTDOWN SALE, AM telah memilih untuk membuat pembelian baju jenis Muslimah berlengan Panjang. Berkenan betul AM dengan patern dan warna. AM nak beli 3 helai iaitu jenis warna biru, putih dan merah. Matching dengan kain bercorak yang AM ada memang meletopp abis la ke pejabat kan?? Hehehehe.. 



Selain itu, AM berkenan dengan set barangan dapur yang benar-benar ditawarkan dengan harga murah. Dah lama nak ada koleksi satu set barangan keperluan untuk memasak. Akhirnya tercapai gak impian nak beli set ini dengan harga yang sangat berpatutan dan berbaloi.



Barangan pilihan AM yang ketiga adalah set barangan keperluan untuk berkhemah. Bulan Februari 2021 ini AM bercadang untuk berkhemah bersama-sama rakan. Memang mengikut perancangan nak beli hammock, beg dan barangan perkhemahan lain. Pucuk di cita ulam mendatangla kan, bila tengok barang yang AM perlukan ada dalam senarai COUNTDOWN  SALE ini. Melompat riang dapat dengan harga murah dan menjimatkan. Siap roger kawan-kawan untuk sama-sama beli di PG MALL.



Haaaa.. tunggu apa lagi jangan lupa jengah link yang AM kasi ini Sila Klik Di Sini .

Memang puas hati dan berbaloi jika berbelanja di PG MALL. Jangan tunggu lama-lama yea.. Tawaran hanya dibuka sehingga 1 JANUARI 2021 SAHAJA yea.


Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=823

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping


Post a Comment

16 Comments

  1. wah..ada countdown sale plak la kat pgmall. menarik ni..nak jenguk la jap lagi

    ReplyDelete
  2. Sempat lagi nak join countdown sale ni kan..menarik je set periuk tu, bolehlah jadi new year resolution untuk tambah rajin ke dapur 😆

    ReplyDelete
  3. countdown sale la pulak. saja je pgmall ni nak kita membeli tauuu.. terpaksa la shopping camni haha

    ReplyDelete
  4. Seriously ada countdown sales? Alamak,, hopefully saya tak terlepas sale ni.. kena check it out skrg juga..

    ReplyDelete
  5. Bahaya kan bila pergi PG Mall nie. Rawlins ‘terbeli’ pelbagai barangan masa sales hebat dia tempoh hari. Eh. Tak tunggu sales pun memacam gak daku simpan kat cart nie.

    ReplyDelete
  6. Ada countdown sale.. aduhh memang menduga betul PGmall ni. Liez baru juga shopping di PGmall. Harga yang berpatutan dan seevis pun not bad

    ReplyDelete
  7. wah ada sales lagi. saya ni haritu terbeli macam2 jugak dekat pg mall ni hehe. best berbelanja dekat pg mall ni sebab banyak promosi :)

    ReplyDelete
  8. pg mall selalu buat sale yang best best lepas tu banyak pulak tu diskaun!

    ReplyDelete
  9. Wah ada countdown sale ye.. banyak betul offer kat PG Mall ni.

    ReplyDelete
  10. PGMall tempat feveret utk berbelanja...sebab ada banyak pilihan dan diskaun yang diberikan sangat menarik

    ReplyDelete
  11. Nasib kita sempat tau untuk beli kat PG Mall hari tu hehehehe kalau tidak menyesal tak berlagu kita wakakakak... Murah dan juga banyak promosi hehehehe habis lah duit macam ni wakakakaka..

    ReplyDelete
  12. wow, what an amazing sale with so many great deals and offers. can hardly resist them, gonna go shop on PG mall now!

    ReplyDelete
  13. wah, sale sahaja sana sini. huda suka jugak shopping kat PG mall sebab boleh dapat cash back!

    ReplyDelete
  14. Thaun 2020 paling banyak soping PGmall hahahaha.. ada je nak di belinya, lagi sale lagi mengatal nak klik hahahaha

    ReplyDelete
  15. Suka gak soping guna pgmall swbab mudah segalanya ada lgpun selalu ada promo

    ReplyDelete